hey. "Utan destination": Början låter lite otight, "drar igenom landet utan destination 12sek in", blir något hackigt där? Kanske medvetet drag av dig, men du släpar på nåra ställen på låten, soft på något sätt faktiskt. Nu menar jag inte att du saknar takt känsla elr liknande, enbart att det släpar en del, dock passar det rätt nice med släp till din delivery så länge det inte blir släp hack, attityden e helt ok, dialekten soft.. Får mig någonstans att söka mig till filmen Hustle N´Flow, Djay stuk fast på svenska i vissa partier just något i uttalet/avsluten på vissa ord som får mig dit? Ähh orkar inte utveckla det mer :) "Hon ler emot": Här e reffen klockren i princip. Och nu hör jag det där släpet igen, måste fan säga att det på något sätt i stora drag e positivt! du e originell med delivery, flow , uttal. Det funkar helt enkelt bra i mina öron. Bra låt, som jag känner att jag hade mördat tillsammans med dig på reffen! "Hårt jobb": Här tycker jag att det finns nåra ställen i låten där du ligger lite väl off ex. ("jag inte visste vad bars var" 24sek in, "Ni trodde aldrig på mig" 58sek in) blir något hackigt, det e ju inget man blir döv av eller grymt irriterad för, men något smeker mitt musiköra på fel sätt. Stämmorna som du lägger på nåra ställen i låten e tunga. Texterna i samtliga låtar funkar bra för mig, Min conclusion e att du vet vad fan du håller på med, ditt sound får mig att vilja höra mer, du har något unikt på gång.. Din attityd och delivery, uttal samt det lilla släp som infinner sig emellanåt ger jag dig stora + för! Lycka till & Lev väl!