I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Rihanna - Take A Bow Cover Av Amna Mani (Gbg)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-06-30 23:50

[Video] Rihanna - Take A Bow Cover Av Amna Mani (Gbg)

www.youtube.com/watch?v=2sOocDF0JGI&feature=related

HatersMakesMeFamous#

2011-07-01 02:59
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-01 04:22
tung!! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2011-07-01 06:34
Du e ju skit grym! Hade varit cool me dig på en låt nån gång :)
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2011-07-01 12:40
Hade varit cool me dig på en låt nån gång

tror inte hon vill vara med på dina låtar bögfan

OnT: Lite bättre uttal behöver du, annars har du kanonröst fan!

2011-07-01 13:35
tycker inte det är dåligt, men ser inte vart din röst sticker ut någonstans, tycker den låter alldeles för tråkig, inte unik någonstans :) Men som sagt, inte dåligt!

2011-07-02 00:30
Hey tack så mycket! Detta var min första studioinspelning och jag var ganska nervös och vågade inte ändra så mycket så den fick bli ganska enkel. Nu är jag mycket säkrare och har även utvecklats lite mer. Jag släpper snart en cover av låten "What are words" och där kommer man nog höra lite skillnad. Man kan aldrig vara perfekt från början :) peace
HatersMakesMeFamous#

2011-07-02 12:14
tror inte hon vill vara med på dina låtar bögfan

hahahah, fan jag dör.

Över till låten, jag tycker det låter bra. Du har vacker röst! Kan inte nämna något om uttal då jag själv inte vet hur pure english låter, men big up.
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!