[Audio] DennisForsberg & Johan - Ur min skrytvinkel
DennisForsberg & Johan - Ur min skrytvinkel Det blir vad man gör det till...Ur min skrytvinkel Lyssna noga inte många som har hört mig på detta beatet Inte många som försöker att sätta dit mig Inte många som har käfta tillbaks Din mun häftaparat, ha Du kan inte tävla mot mitt storslaget Dina texter passar bara i en kohage Dina groupis är ingenting att ha Dina groupis är dränkta i smink och mustach Min brud, håller muttan i styr Din brud, bara pruttar och spyr Min brud, hon är fantastisk Din brud är som tagen från telletabis - Det har aldrig nånsin fallit mig in att lägga raderna så fett o spotta sanning med rim Mitt flyt det är skönt o bra medans ditt kan jag jämföra med trögt o lamt Kunde ni tänka er en kille som e ny i gemet han som aldrig tänkt att droppa någonting med flyt i helhet nu är han här.. och visar framfötterna du rappar som en brud medans jag har mansrötterna Ville du battla kom jag så ska jag knocka dig kan alla rimkonster det finns inget som kan stoppa mig jag går emot dig, känner du en stridsdoft mina rader gör dig paff spliffbloss jag kan blocka dina slag men lyriken göra resten jag droppar mina bars sen får publiken köra reffen Mina sista bars för nu är gnistan slagen och jag kommer aldrig sluta förens kistan tar mig
http://soundcloud.com/forsbergmusik