[Audio] Ajdin - Min Familj Släpper nu en personlig låt som handlar om familjen, testar mig fram lite med refränger och sånt, säg gärna vad ni tycker och kom med konstruktiv kritik!Lyssna gärna på låten, kommentera och sprid vidare och visa kärlek!Vers 1jag står kvar på benen och tänker tillbakapå allt dumt jag gjort under mina dagarvill förlåta min familj för alla mina lögnerför alla mina problem som alla dömmerdet snackas hit o dit vart fan tar vi vägenvill ju lyckas i mitt liv o ta över världenvill se familjen må bra till och med jagsäger orden som dom aldrig hört förens idagjag kommer alltid älska dig, det är till min pappajag kommer alltid älska dig, det är till min mammajag kommer alltid älska er, till min syster o brorjag älskar min familj mest av allt på denna jordjag hade gjort vad som helst för att se er lejag kanske är den yngsta men jag har så mycket att gekanske inte visar det på det sättet ni villmen jag lovar er att kärleken finnsReffMin familj, ni betyder mest för migMin familj, vad hade jag gjort utan erMin familj, ni betyder mest för migMin familj, min familjMin familj betyder mest för migVers 2jag älskar min familj jag hade gjort alltjag kommer finnas för er jag kommer vara starkjag lovar att aldrig backa undan som de va förutjag lovar att vara där så det inte får ett tidigt slutjag vill vara den sonen som ni alltid minnsvill inte vara den då ni undrar var sonen finnsjag lovar jag ska bättra mig men även jag har kravdet är inget att tänka på ni får se det en dagjag hyllar min familj som ställt upp under årenjag ska göra samma sak jag ska läka alla sårenjag ska göra er lyckliga vill se hjärtat slåvill göra er starka jag hoppas att det gårså jag satsar mot mitt mål ni kommer se mig kämpajag ska läka era sår ni kommer se det händasänder ett förlåt men ni behöver inte tacka än....vänta tills facklan är tändhttp://www.speedyshare.com/files/29029394/Ajdin_-_Min_Familj.mp3