[Audio] SagoLik - Tills den dagen jag dör (Youtube)
-------------------------------------------------------------------- är ingen kille som har mkt pengar eller sånt skiftar stil hela tiden kalla mig för kameleont har mina brister men det gör mig väll till mänsklig det är nått över mig som får dig säga älskling är varken stor och stark tar inte hasch eller knark inget annabola i mitt blod som gör mig till en tank ingen ovanlig bara stilen som kör representerar mig själv tills den dagen då jag dör -------------------------------------------------------------------- tittar på mig har du sätt mig förut jag menar stilen som jag kör jag bränner upp allt mitt krut jag har inga pengar kvar för att dom har tagit slut jag är ingensuperstar kan inte muta en snut (fuck it) Lever mitt liv som jag lever det bäst menar jag lever för musiken å du lever för fest enda dagen som jag trivs menar fredagen hällst sover sedan ut på lördan så jag känner mig frälst inget skit snack gillar inte gangster tugg du tuggar på tuggtobak jag tuggar mitt bubbelgum du är född osmart punkt jag bara spelar dum låt mig bli din number one kröna mig sedan till kung lika barn ja dom leker väll bäst och visst det ska va lika så jag snor nog din häst rider bort till ravepartyt jag klär ut mig till präst innan festen den är över har jag blivit korsfäst -------------------------------------------------------------------- är ingen kille som har mkt pengar eller sånt skiftar stil hela tiden kalla mig för kameleont har mina brister men det gör mig väll till mänsklig det är nått över mig som får dig säga älskling är varken stor och stark tar inte hasch eller knark inget annabola i mitt blod som gör mig till en tank ingen ovanlig bara stilen som kör representerar mig själv tills den dagen då jag dör --------------------------------------------------------------------
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker