I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Bass Ft. Oskar Bruzell & Imitation - Vägrar Falla ner

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-06-09 19:10

[Audio] Bass Ft. Oskar Bruzell & Imitation - Vägrar Falla ner

Tjenare Whoa! Bass nya singelsläpp gästas utav mig (Imitation) och OB (Oskar bruzell).
släng gärna upp lite kritik osv osv! Bra som dålig!

Vers 1: Bass
vers 2: Oskar Bruzell
reff: Imitation
stick: Imitation&Oskar Bruzell
Mix&Master: Imitation
Beat: Juiz

Sayonara!

Spread us all over the word like aids!

2011-06-09 19:11

2011-06-09 21:00
Upp ! come on.. :)
 WWW.BASSMUSIK.SE !

2011-06-10 13:57
upp!, något kom igen :) !
 WWW.BASSMUSIK.SE !
Rappare

2011-06-11 12:12
najs beat, välproddat! inget att klaga på förutom!! jag tycker texten va sådär... föll mig inte i smaken tyvärr!

pz//gemini
Music makes me feel...

2011-06-11 12:54
mkt bättre än den första versionen. har bara hört bass innan och han har utvecklats en del.
lil wayne va bäst på låten :P

peys!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-11 21:50
aLx86 P25: tack! :) förstår precis vad du menar.. inte jobbat stenhårt på texten men ska inte skylla på det (:

Juiz: thx för beatet ! och tack för dem sköna orden!

WWW.BASSMUSIK.SE !

2011-06-12 15:05
Alx: Thx! Nä texten var väl inte direkt genomarbetad måste jag hålla med dig om. Men detta var just en låt som krävde mer en trallvänlig melodi, mer än vad den krävde lyrik. Men självklart skulle texten kunna förbättras också. Men tack för tiden du la ner för att kolla in!

Juiz: Jag håller med dig, bass har utvecklats :)

2011-06-12 16:55
No offence men den sög ;/

2011-06-12 17:33
Jadu, Oskar Bruzell låter ju lika i varje låt han gör. Verkar tro att han är någon eastside-thug. "East side diamonds" blabla - "Got cash" Studiebidrag gör ingen rik, fjant...

Nog om han överlag, denna låt var sådär - helt ok faktiskt =)

2011-06-13 13:57
tack för eran tid iaf! :)

sista upp från mig!
 WWW.BASSMUSIK.SE !

2011-06-14 08:13
Thänx grabbar! Dopeboy, orkar inte ens svara på dina 12-års standard kommentarer, fjant..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2011-06-14 21:15
Helt okej, dock har jag svårt o höra vad andra snubben säger.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2011-06-15 00:49
Svara? Sluta spela så rutinerad och duktig din midget, du är knappast så jäkla känd som du tror.. Läskigt hur vissa tror sig.

Bass och Imitation gjorde dock sin grej bra. Ska lämna tråden nu. (Och bruzzzzz, du svarade precis på min kommentar)

2011-06-15 20:08
slackerlife: tack för din tid ! (:

dobeboy: vi har olika åsikter om Oskar så kan inte hålla med dig riktigt. men tack för kommentar ändå :)

pEACE
 WWW.BASSMUSIK.SE !
Rappare

2011-06-17 15:23
Jag tycker låten är fet!. Ni skulle lagt upp speedyshare länk med så man kan ladda ner den :)

http://soundcloud.com/infinite-struggle

Jag är mer underground än arkeloger

2011-06-19 04:28
Dopeboy, detta forumet va till för att kritisera och säga vad du tycker. Inte för att gå till persongrepp, fine tycker du oskar låter samma på varje track han gör så kanske han gör det. Men bara för att just du tycker det betyder inte det att resten av världen måste hålla med dig. Just sayin, och praktiskt taget, du påstod att han svarade på din kommentar. Han gjorde faktiskt inte det, eftersom du skrev att han låter samma på varje spår han gör, att han är en eastside-thug osv osv. Åh såvitt jag ser så skrev han inget om det i en sådan term att han kontrar tillbaka de du sagt. Han sa sitt och ville få fram att han inte bryr sig om sådana kommentarer som du droppa.

bortsett från det, schysst för att ni alla tog er tid att spana in och sa vad ni tyckte, även du dopeboy. Men nästa gång, för allas trevnad så gå inte till personangrepp, misstolkas så fel samt att det ser inte snyggt ut. Det ser, mer eller mindre, oprofessionellt ut. Låt musiken sprida kärlek och dom avundsjuka sprida hatet

/Imitation

2011-06-19 14:53
Johan123: Låten kommer troligen ut på spotify så du kan köpa den. Om du inte pallar att köpa som dem flesta inte gör så kan man alltid använda sig utav "video2mp3.net".

WWW.BASSMUSIK.SE !

2011-06-29 15:36
Härlig låt

Go text

jag gillade den , men va mer prat om oskar än låten så jag hänger på i mängden

Oskar gör galet bra musik tycker iaf jag !

han har störtskön röst å jag hade gärna velat se dopeboy göra något bättre.

// freddson
Let's kick it !!

2011-06-29 21:23
@Freddson, KÄRLEK Till dig homie!

2011-06-29 22:10
mycket fet, fan va ja diggar bruzz's röst!

2011-06-30 01:33
kul att höra att folket diggar :-)
upp!

2011-06-30 13:59
@Bruzz

säger bara saker som stämmer :)
Let's kick it !!

2011-08-01 01:30
UPP!