[Audio] Nelione - 16 + 4
Mina rader dom är döda, insnöade av min handstil Dödade blir blödande så röda som en brandbild mötte någon bög, som hata allt vi körde fram till han sa nånting och sedan låg han bölandes för Hans liv Han va ingen thug han var nog mera som en mans gris Försökte blåsa oss på några bira och en harsh bit Men han åkte fast nu är han som en levande finanskris Nu leker han med elden som en armerad tank bil Sprang för sitt liv och han trodde att han fann frid men tappa hela vinsten som ramos från madrid Snubben fick psykos så att vi kallade han Tanksprid Sökte någon helt ny värld som aladdin och Jasmin Sniffade på lim och svepte flaskor med Handsprit och stupade till slut för han var trotts allt ingen maskin han Trodde han blev klok för att Sniffa på en laxbit Och skulle ja nu nämna namn som vore ja ba taskigt Fast jag vet att jag unytjar maktdriv Därför vänder jag, de slutar 5-0 i halvtid Då snacka han om mig och sa att han hata rapp liv Då kontra ja me att han lukta katt skit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.