[Audio] Ajdin - Min Far Min Stolhet
Shuu! Släpper en låt med namnet "Min far min stolhet" som är just till min pappa. Det är nog en av dom djupaste låtarna jag skrivit och spelat in för det handlar om så pass mycket känslor så jag hoppas ni gillar låten! Lyssna, kommentera och sprid gärna vidare och visa kärlek!vers 1 sådan far sådan son men vi har gjort våra misstag vi kan inte ångra det för att det alltid finns kvar du har gjort dina grejer som jag vet att du ångrar jag föll i dina fotspår men du sa du skulle fånga mig... om något gick snett i livet du fanns där ett tag men försvann sen med tiden jag såg döden i ögonen o trodde de va slutet men du höll dig kvar även om det va jobbigt för stunden du har visat mig att det går o lyckas i livet allt du sagt o gjort kommer föralltid finnas skrivet i mina tankar, i mitt hjärta o hela min själ vid din grav är den enda gången då jag säger farväl lova mig att aldrig försvinna bara sådär igen jag vet att kriget splittrade oss, min bästa vän utan dig i 2 hela år, ingen visste vad vad som hade hänt, men pappa du finns kvarrefräng låt oss andas för stunden låt det aldrig falla så vi kommer till slutet jag ställer mig upp och jag finns vid sida jag älskar dig min pappa tillsammans ska vi kriga vers 2 du är min far... du är min stolthet jag har dig kvar... du gick aldrig bort helt du kämpade dig upp o du visade din styrka jag är din bästa vän du är den enda jag dyrkar jag har en del o berätta för dig min pappa jag har ljugit en del i livet, för dig o för min mammma jag har så många tankar och gjort så många misstag så fort jag berättar dom skrattar, vilka finns kvar dom vänder ryggen till precis som du för längesen men den tiden är över o nu är du min bästa vän jag kommer aldrig släppa dig bara så du vet det jag kommer alltid älska dig jag hoppas att du ser det du är den som står mig närmst intill hjärtat kom ihåg det pappa du kommer alltid va älskad har förlåtit dina synder vad mer kan jag göra "jag älskar dig min son" det är det enda jag vill höra http://www.speedyshare.com/files/28814093/Ajdin_-_Min_far_min_stolthet.mp3