[Audio] Kewd & Silver - Brushan (Dubstep)
Yeeahh.. Spela in lite skit för några dagar sen... Softa softa... Dubstep..http://www.speedyshare.com/files/28658415/Kewd_Silver_-_Brushan.mp3 Vers 1 (Kewd) Brushan sitter inne brushan bakom grinden Brushan är på piller brushan han försvinner Man jagar sinna cash menar rån bäckna vad helst Allting passar bra så länge det är kriminellt Jag är kewdah en rappare , kusinerna Vakta din mun vi kan avfyra misilerna Livet är en karusell jag är kvar men allting snurrar Kommer aldrig glömma va du gjort din jävla subba Ångesten blir välbehag tårarna dom gör min dag Dags för mig att lämna stan så länge man har livet kvar O vad tid det tar kramar mig en grovsnus Gör om din jävla firmafest till ett fucking horhus Det blir en grillfest serverar gris som malexander Säg va du vill men du blir aldrig någon gangster Jag har gjort min tid för mig själv men även andra Chi på rättvisa brushan hård som pansarHook (Båda) Vers 2 (Silver) Vet inte va du heter, vad du vill vem du är En pundare, en schlyna, en fitta eller miljonär Är inte samma man, inte samma samanhang. Vill du starta krig o jag svarar med min pansarvagn. Det blir en wiplasch, fast ändå inga nackdelar Försöker fly men skymtar gris i mina backspeglar Va ska du göra när vi kommer, kommer höra dig" Om du vill köra kom, kom, vi kommer döda dig" Min tunga snurrar över, alltid varit pratglad Silver somnar in eller blodar ner ett badkar. Jag kommer snart dra, springa som ja brukar bror. droppa hela skiten och lära mig att njuta stort Så jag drar nu snart, men är alltid jag. Kommer alltid vara lika, skadjeglad.
Silvermusik....