Din svenska i texten är ju skitskum. Tyckte inte alls denna dissen var bra. Men vad vet jag. Det är ju bara vad jag tycker. Tycker generellt i sig att dissar över beats brukar va ganska wacka med tanke på att det låter som om man skryter lite över ett beat bara. Ska man dissa någon, så är det battles eller lyrik man ska gå ut över. Enda gången ett beat är ok enligt mig är när man kör Freestyle battles. Då är det soft att lyssna på. Bortsett från det... Nä usch. Verkligen inget för mig. Acidhoff: Släpp det där ''k-keep it real''. Ser sjukt löjligt ut. Eller lider du av epileptiska anfall? För då är jag förstående. Allt som allt... Hela den ''beefen'' va löjlig. Att du dissar han för han släpper ett track som handlar om BB.. Watup with that? Musik skapades från första början för att förmedla en känsla som ska betyda något. Ta Rap t.ex. Rhytms and Poetry. Detta är verkligen inget av dem. Det stinker ju hype-sökande över hela grejen. Visst Seth Dee är då inte bra, men de flesta känner till vem snubben är, eller hur? Så klart, du tar dig tillfället i akt och dissar han bara för att folk blir nyfikna på vem som gör det. Patetiskt. Om detta nu inte stämmer är jag väldigt nyfiken på vad din anledning var för att dissa honom. Ni som påstår att jag har fel eller liknande, så skiter jag fullständigt i eran åsikt så lägg inte ens ner tid på att försöka motarbeta mig. Jag kommer endast ge svar till snubben som droppat dissen.
Spread us all over the word like aids!