okej, jag tog o tanka din musik o kollade :).. texten funka :).. dock lät de som man hört vissa rader innan.. (men kan ha fel där) inte så bra kvalite.. men aah.. för att va "nybörjare" så funkar de :) men några tips ;D 1: Träna på ditt flow :) samt hur du ska uttala orden (tex snabbt, sakta) så de passar in.. 2: tänk på att inte jaga takten.. du ska bara sväva fram tillsammans med den :) 3: fråga inte om kommentarer här.. bara dom "bästa" som får bra kommentarer.. dom andra får oftast dåliga :P o efter som du är "newbie" så får du typ inga kommentarer eller så får du några dåliga o kanske någon bra :P 4: Oavsett kritik så skall du tåla de, o sluta inte med de du gör.. du blir bättre med tiden... de blir alla :) ______________________________________________________ o de du sa "tycker det är riktigt kul och det är väll det som är huvudsaken" Yes detta är huvudsaken :) själv började jag pga att musiken va min psykolog :) hihi ^^ men aah.. K-keep it up! and keep it real ;) btw.. släpper snart min nya låt.. dagen's sanning .. så Staytuned!
Alla har sin dröm, men endast få lyckas nå den Musik: http://soundcloud.com/acidhoff