Jag älskar när du sjunger för mig, jag älskar din röst jag älskar dina toner gumman, jag älskar din tröst Jag kan nämna några tusen saker som jag faktist tycker om Dina vackra ben din vackra kropp och när du byter om Tanken om att släppa dig är inget jag har Jag tänker kämpa tills dagen då inget finns kvar Då du och jag är undergravd med massor utav rosenblad Den dagen då vi separerat men ändå lever vi kvar Du är den som gett mig hopp och hjälpt mig upp Utan och klaga har du ställt dig upp Jag vill och förblir att du älskar mig, för det gör jag lyssna på mig nu idag, jag vill att det är du och jag Sitter och skriver för att jag tänker på dig Jag menar du den jag letat efter och du har vänt dig till mig Jag älskar när du sjunger för mig, jag älskar din röst jag älskar dina toner gumman och jag älskar din tröst ----------------------------------------------------------- I, I love you when you sing to me And you, you can sing me, anything ----------------------------------------------------------- Jag älskar se dig le, jag älskar när du skrattar Det är då jag förstår att utan dig så är jag bortappad För allting som du är, för allting som vi delat Jag vet, vart svåra tider då vi båda felat lämmnat det bakom mig, blickar mot ljusa tider för jag vet helt säkert att jag vill ha dig brevid mig Jag kan bära din smärta, jag kan bära din sorg Jag kan ta allting bara du inte vänder dig om Jag vet du haft det svårt, vi ska inte förneka Men jag har försökt repetera, JAG FINNS HÄR För dig gör jag allting om och om igen för att jag vet att bättre tider kommer sen Oavsätt vad så stannar jag kvar för tillsammans med dig så mår jag bra Leendet som du ger mig som ingen annan kan lyckan jag får inom mig, när vi spenderar tid med varann ----------------------------------------------------------- I, I love you when you sing to me And you, you can sing me, anything ----------------------------------------------------------- Jag älskar när du sjunger för mig, jag älskar din röst jag älskar dina toner gumman, jag älskar din tröst Jag kan säga det tusen gånger jag vill att du fattar det nu Att om jag inte vora här så skulle det inte va kul Du är den jag letat efter du är den personen i drömmen som jag varit med du är den personen i drömmen som jag letat efter du är den personen i drömmen som jag pratat med ----------------------------------------------------------- I, I love you when you sing to me And you, you can sing me, anything
http://soundcloud.com/forsbergmusik