[Audio] SagoLik - Potensiell (youtube)
så jävla le nu när man ska göra nånting storslaget och det inte blir som man vill, men här har ni nya låten (skiter i stavfel) Text:Spoiler har du tänkt på en tanke om nånting underbart när du är på botten enda tanken det blir bättre snart man står och trampar men man kommer faktiskt ingenstans skulle må så jävla mkt bättre om jag fick en chans få visa vem jag är och vad jag kan leverera /högt sluta plåga mig själv över tanken hur jag nu presterar /högt kan verka lugn på ytan men jag krigar inombords jag är rädd för konflikter du slog mig men jag stog och log alltid samma sak man är dum som hjälper andra /högt men jag slutar bry mig ingen annan bryr sig om varandra /högt det är lustigt ingen verkar ha tid man ska leva som en grupp men jag är en individ alltid steget före ändå är man steget efter gamla saker som man gjort dom kommer som en smäll på keften lär av misstagen ändra taktik när jag diskuterar inombords då får ni musik ................................................................................ Ingen verkar kunna förstå Hur jag kämpar men jag sitter endå fast här endå Jag vill leva ut skrika rakt ut vad jag tänker Inte måsta bry mig om om vad som händer om jag säger Mina tankar dom kan mätas upp i decibell Om jag skulle skriva alla tusen papper varje kväll Är inte ensam men jag känns potensiell Inte bättre än nån annan jag är inte speciell Tanken har väll slagit mig men jag har aldrig slagit dig Hur många år av mitt liv har du tagit säg Så mycket jag vill säga texten handlar nu om allt /högt Men bästa vore ändå om jag låtsas att du aldrig fanns /högt Dom brukar säga att ensam dom är starkast Så om du ser mig ligga ner sikta in och sparka Så mkt skit ni öser tror ni jag är stålmann Vänta tills den dagen då jag kommer höjja upp min hand Förfölljd av otur turen måste vända snart /högt Sanningen är den jag orkar inte vänta snart /Högt Hatar alltihopa lyckan lyser inte mot mig Men det måste vara gott för det går bra för idioter /Högt Jag ger upp det är dax för dig att börja flina Du har vunnit nu men jag ska få dig börja grina ___________________________________________________- Ingen verkar kunna förstå Hur jag kämpar men jag sitter endå fast här endå Jag vill leva ut skrika rakt ut vad jag tänker Inte måsta bry mig om om vad som händer om jag säger Mina tankar dom kan mätas upp i decibell Om jag skulle skriva alla tusen papper varje kväll Är inte ensam men jag känns potensiell Inte bättre än nån annan jag är inte speciell
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker