I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Heuz - Set it off right (dubstep/hiphop)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-05-13 18:41

[Audio] Heuz - Set it off right (dubstep/hiphop)

Det var ett tag sen jag lade något, dammade av micken och kickade på ett dubstep beat jag fann på youtube.
Säg gärna vad som tycks:)

Heuz - Set it off right

Heuz - Big Boss Dawg

2011-05-14 14:16
Jag gillade inte detta alls. Beatet är för segt och tråkigt för min smak, ditt flow kunde varit mycket bättre och hooken är inget som går hem. Men din engelska är, hands down, mycket bättre än många andra på detta forumet så det ska du ha ett stort plus för.

Men fortsätt göra musik för du har utvecklats enormt från den första låten jag hörde med dig!

Peace

2011-05-16 00:12
Tack Teezy så väldigt mycket för den konstruktiva kritiken. Ledsen att beatvalet inte föll dig i smaken, det var första gången på ett sånt här beat så min delivery kanske inte var på topp. Jag ska absolut fortsätta och jag hoppas du gillar nästa bättre!

Heuz - Big Boss Dawg

2011-05-19 21:03
Kom igen en till kommentar?
Heuz - Big Boss Dawg
Poet

2012-01-04 15:04
Finns d ngt man kan lyssna på m dig här på whoa lr ngnstans mayn, sökte men hitta bara denna tråd :S

One/Mr. T
It is whut it is...

2012-01-05 10:31
Inte just nu, har precis kommit igång igen! men snart kommer jag langa upp några låtar =)
Heuz - Big Boss Dawg