[Audio] Makke Hookz - Jag Minns Skrev ihop en låt nu på några dagar om lite tankar i vardagen. Lyssna & kommentera, peyz.jag va liten för ett tagsen kunde göra vad jag villebehövde inte tjäna egna pengar när jag va litennu står jag här, försöker fixa jobbletar efter något ställe där dom försöker hitta folkhar ingen utbildning, va för jävla latså nu sitter jag på röven och bara lever min dagmen ändå finns det hopp, jag känner mångasom hoppa skolan, men jobbar ändå månda till måndaså jag vill leva vidare ändålyssnar till mitt hjärta som säger att de gårmåste vara säker på min sakhåller huvet högt för att ta nya tagså varför skulle inte jag kunna dagdrömmakrigar mera för att jag vill ha mina svar funnajag måste sluta chilla i min badtunnaleva vidare innan händer blir bakbundnajag minns när jag sprang runt på gatandär utan mina skorden dagen kommer ej, tillbaka till migjag minns när jag sprang runt på gatanoch bara chilla runtden tiden är en tid ja vill ha tillbaksB:men tiden är förgången så nu vill jag blicka frammåttorkar bort allt dam o, siktar mot någonting som leder till en framgångdu vet när man va liten tjata man på mamma10 spen till cola cola och sprang genast ner och handlafan hatar att växa upp, men kan ju inte växa nerså spelar de nån roll om man möter ett problemjag har frågat nåra hur dom bär sig åtsvaret brukar vara gå färdigt dina skolårså har du feta pengar i din handsenhade jag en chans till skulle jag tatt dentänker hela tiden på att jag är 20 bastutan några mål, fyfan va ja sitter fasthar fått flera frågor "vart ska du ta vägen"vet inte, har aldrig varit riktigt säkerfan, önska att jag va en liten grabb15 år till 19 de gick så snabbtskitsamma, dags att samla lite kraftsluta knalla runt och tänka på att/Hookz.