[Audio] Makke Hookz - Jag Minns
Skrev ihop en låt nu på några dagar om lite tankar i vardagen. Lyssna & kommentera, peyz. jag va liten för ett tagsen kunde göra vad jag ville behövde inte tjäna egna pengar när jag va liten nu står jag här, försöker fixa jobb letar efter något ställe där dom försöker hitta folk har ingen utbildning, va för jävla lat så nu sitter jag på röven och bara lever min dag men ändå finns det hopp, jag känner många som hoppa skolan, men jobbar ändå månda till månda så jag vill leva vidare ändå lyssnar till mitt hjärta som säger att de går måste vara säker på min sak håller huvet högt för att ta nya tag så varför skulle inte jag kunna dagdrömma krigar mera för att jag vill ha mina svar funna jag måste sluta chilla i min badtunna leva vidare innan händer blir bakbundna jag minns när jag sprang runt på gatan där utan mina skor den dagen kommer ej, tillbaka till mig jag minns när jag sprang runt på gatan och bara chilla runt den tiden är en tid ja vill ha tillbaks B: men tiden är förgången så nu vill jag blicka frammåt torkar bort allt dam o, siktar mot någonting som leder till en framgång du vet när man va liten tjata man på mamma 10 spen till cola cola och sprang genast ner och handla fan hatar att växa upp, men kan ju inte växa ner så spelar de nån roll om man möter ett problem jag har frågat nåra hur dom bär sig åt svaret brukar vara gå färdigt dina skolår så har du feta pengar i din handsen hade jag en chans till skulle jag tatt den tänker hela tiden på att jag är 20 bast utan några mål, fyfan va ja sitter fast har fått flera frågor "vart ska du ta vägen" vet inte, har aldrig varit riktigt säker fan, önska att jag va en liten grabb 15 år till 19 de gick så snabbt skitsamma, dags att samla lite kraft sluta knalla runt och tänka på att /Hookz.
Finns ingen snyggare person än mig.