[Audio] Pinter & D-nice - Svårtolkad
Här e vår nya låt! MP3:a finna under videoklippet på Youtube! Lyssna och sprid , kommentera gärna!Vers1: (Pinter) jag tog mitt splittrade hjärta men jag stannade kvar vandrade klart på styva linan men jag ramlade av det va ett år sen som jag skrev min fucking text i blod splittrad då splittrad nu men det har växt min bror ye jag känner det nu, inget tände mitt ljus lever i motvind här finns inget "vinden vänder tillslut" det bränner mig sjukt och det känns verkligen nu e jag fast i registret har brännmärkt mig själv så alkolisten e kvar och mina brister e svar på frågor som jag bruka svara på med piller ett glas så denna killen e svag jag skulle aldrig hamna här skulle valt en annan väg men man tar vad mamma lär en världsbild som byggdes upp av massa bråk och skrik tåler shi allt detta bråk jag får psykos på skit jag låter bli att kasta sten och tappar känseln sen mitt glashus det krossades för mycket längesenRef: (Pinter & D-nice) och kanske det var mina drömmar om ett vanligare liv och för att dom ska kunna funka får det ta sin lilla tid vindstilla liv som gick i spillror fan jag fäller en tår orkaner svepte bort dig långt från mig jag känner mig blåst för det som hände igår lyckas skaka min värld än idag känner jag, jag söker en rakare väg för jag e vilsen i en labyrint som mytologi har svårt att tolka vad folk menar, de e som kryptologiVers2: (D-nice) Vill inte snacka om det, flyr från mitt inre krig har tappat hoppet, när jag dör e då jag finner frid för nästbäst är inte riktigt mitt mål en extra hästlängd e viktig att gå... (men va försiktig ändå) får du lust så ba gör nåt, jag lägger inte mig o tar förlusten i förskott skriker om det shi hörs nåt kommer aldrig ändra kurs i mitt störtlopp ingen vila jag har fått mig ett försprång jag tror det e min körsång ska hinna har bråttom måste kämpa hårt med rappen eller vinna på lotto så säg mig vad e oddsen när man valt den svåra kampen o vill förvåna tanken, lägga saker i takt - få d o låta vackert för jag menar att jag kan flippa med orden dagen lång sen sakta ner de få dig o gunga me till basens gång för det e lätt o snacka, får ett beat reccar de tänker aldrig sälja ut för nån musikläggare(REF) +Måste klara allt, måste ta mig fram, måste spara kraft måste ta mig fram, måste spara kraft.. och sluta hata allt D DEEEE JAG MENAR!(D-nice) & Pinter har ingen kraft kvar i mina knän tar ingen rast (när vi lyckats kan vi vila där) (men jag e fast )på min eviga väg för mina skor (fyllda med blod har blitt leriga här) (har blivit: Utmattad), för jag har spelat fel kort (Utskrattad) för jag har felat helt grovt (Utslagen) till den dagen då min trupp når ut (Utdragen) från graven för jag vill upp till gud
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335