[Audio] Danish - Förlåt (Snippet) (spår från solo-ep: höst/vinter 2011)
Fick äran att slänga upp Danish snipp på kommande låten "förlåt" ifrån hans solo-EP ..:: texten ::.. förlåt , för att jag aldrig riktigt tog in dej i mitt liv/ att ja höll dej utanför så mycket var så fitt stil/ förstog det inte då , för jag var alltid ditt allt/ det måste ha kännts som i öppna sår har fallit i salt/ Förlåt , för att jag aldrig lät dej göra Nått på ditt sätt/ & att de alltid va så jävla viktigt att ja fick rätt/ vet inte varför , men de jag vet är att mitt sätt var fel/ & det gör mej ont att veta att det är försent att rätta de/ förlåt , för alla gånger jag satte mej över dej/ det måste haft nått att göra med att jag visste jag behövde dej/ & jag har alltid varit bekväm i att behöva nån/ man lär sej av sina misstag som jag aldrig kommer göra om/ förlåt , för att jag gjorde dej osäker på dej själv/ jag vet att ja kunna vara en riktig horjävel vissa kvällar/ anmärkte på att du gjorde så att det var fel/ men ångest över detta är nu nått jag får leva med/ "förlåt" & glöm inte checka http://www.danish.blogg.se