[Audio] Nelione - Om jag kunde se
Ny låt! Har inte spelat in på ett bra tag så fick slängde ihop något. Står som vanligt för hela produktionen.Vers1 Allting som hänt , har vart mitt fel ja vet All den skit du fått ta, Då mitt liv brinner ner// och jag ändå kunde sett på mig själv som du gör Skulle jag blivit rädd och sen slängt mig ut för// Denna värld av glädje som du bygger jämt Medans jag står och ser på och sen flyr från den// Du måste känna dig hemskt , besviken och rädd Då jag inte förstår dig och sviker dig jämt// fast du funnit där genom eld och vatten genom snö och regn, då jag vart rädd på natten// Då min ångest har fått mig och hatat livet Då du dagligen vaknat och somnat vid mig// Varför ska du alltid va så svårt och fatta Att du inte finns här. för att lågan svartna// fan Hatar mig själv för jag vakna för sent skulle gjort allt för dig om jag bara kunde se nu//Vers2 Allting som hänt , har vart mitt fel, ja vet de nu Kan inte ändra på mig fast jag ber till gud// Att förändra den tid då jag vart ett svin Då jag kvävde den luften, du andas in // De va aldrig min mening och få dig ledsen Efter tårar som kom efter svåra nätter// De va aldrig min mening och ge dig skulden för nånting som var fel från grunden// Jag kan inte längre tänka klart jag får dåligt samvete för den som ja var// Medans du fick ta smällen för allting som hände Så känner jag känslan för allt sitter kvar// Jag vill ,bara att du ska förstå hur jag känner Hur jag går hur jag mår hur jag tänker// Hur en tår kan gö ont då jag gråter Jag vet för jag ser på mig nu som du såg mig då//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.