[Video] Yngve Ft Danish - En andra chans
Låten är ifrån min Ep "En andra chans"
Tyngsta versen av DP jag hört. Ynge, har inte lyssnat på dig förr, men ångrar det nu, du är tung. 10/10
MjR: Tack så mycket! De bara fortsätta lyssa ;) Uppskattas!
Shiiiiit, aldrig hört Danish såhär bra .. Och hur kommer det sig att jag aldrig hört talas om dig tidigare, Yngve? Du är fet, jag gillar låten Fighter - inte bara för att den gästas utav en av sveriges bästa mc's också ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gozmo; Tack! Ja du, ja vet inte, har inte varit så vidare intresserad av att få ut min musik förens nu! Tack än en gång!
håller me dom andra, du e grym yngve! lite udda artistnamn men det är ju verkligen unikt för jag har aldrig sett ngn med de förut ;) du droppar en fet vers men alltså Danish, god damn vilket flow,lyrik delivery, allt e fett som faaan! grym låt! även spanat in din EP lite o den va fet de jag hunnit höra! du har tight flow! peace //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Fet låt, aldrig hört dig. Du va tung på lägga men diggar inte din röst men det är värt o lyssna på.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Dizzy: Tack som fan! känns bra att höra att du uppskatta epn med! Sellish: Tack : )
Säger som alla andra inte hört dig för Yngve men du la det tvärfett och Danish, shiessse du gav mig riktig jävla gåshud!
http://www.youtube.com/user/Nicholasmaekinen http://www.myspace.com/NickoN92 http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/pages/NICKON-/119697598068105
nickopicko, tack så mycket, känns bra! :)
jävlar säger jag bara fyfan vad GRYMMM BIG UPPPPPPPPPPPPPPPPPP !!!!!
Du vet nog vem
Väcker en tråd till liv osv osv osv! Gillar ni de, sprid vidare!
trååååkiga ni e! Sprid som galningar om ni gillar!
Tung låt rakt igenom. Diggar flowet
riktigt fet! gliiider in i min mp3 direkt!, aldrig hört danish såhär bra heller... fighter var också skön! big up yngve ! // Bass
WWW.BASSMUSIK.SE !
Bass-musik; Soft soft, tack! Glöm inte sprida vidare, facebook o sånt ;)
Väcker en tråd här, kanske tjatigt men komigen fan! Gillas det, dela facebook osv osv osv!
haha va fan e detta. första lät ju rätt efterbliven! Fett mycket han måstat punada upp för gästerna!
Holla at beats!
Håller med serotinbeats faktiskt, har du gått för mycket på prepp så din röst har blivit så ljus ? seriöst mannen inget illa menat. Men din röst fucka flowet. Annars lät det bra när Danish kom in, Mixa med din röst mannen så det inte låter så ljus =/
Tabell !
Tycker denna är fet som fan, Danish har ju galet hett delivery i denna. Yngve är också fett bra, har inte heller hört dig innan denna. Och hans röst är ju skön ändå? Akin har ju också lite den typen av rösten, Jojje med. Din låt med Chonne är fet också! Big Up, och fortsätt som du gör. Bless! /Antwey
I'm out!
Vafan. Är det bara jag som hört Yngve förut? o.O Förövrigt så var det en fet låt! Yngve har jag alltid gillat! Din röst är örongodis :) Danish, det här var ett utav dina fetaste verk. Har aldrig hört dig såhär. Kommer ihåg låten Le igen. Men den här knullar ju den upp o ner. Skäpp o'hoy! Peace out! / FriZone!
dä ä näääjs brur!
Och för att påpeka andra, så har vissa människor här i världen, sådan röst, Inget fel, och tror verkligen inte att han pundar upp sig för gästerna. Hans röst är såhär. Och så är det. Mixar han med sin röst så den låter mörkare, så är det ju inte hans verk? Jag menar, han rappar för att han vill. Inte för att folk ska behöva klanga ner på hans röst. Peace!
dä ä näääjs brur!
Som sagt smaken e som baken! Tråkigt att ni grabbar inte gillar, men vad ska man göra! Vissa gillar, vissar gillar inte! Antew, tack så mkt! :) Frizone, tack så jätte mkt!
Helt otroligt fet låt !
Let's kick it !!
Tack freddson! :) Hjälp gärna till att sprida vidare!:)
Självklart, sån här musik ska få höras! Du är stört skön & absolut danish alltid gillat honom !
Let's kick it !!
jag gillar verkligen ideén bakom videon, den höjer heltklart låten!
tack så mkt lillP :) Hjälp gärna till att sprida vidare!