I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Jaako - Sthlm Natt

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-04-29 08:44

[Audio] Jaako - Sthlm Natt

Tja tja gott folk!
Slänger upp en låt som är ca 1 år tillbaka som jag då inte lagt upp men söker nu kritik för den.
Vet att flowet i låten kan vara lite stelt och att man kanske kommer störa sig på det, så det är jag medveten om ifall ni reagerar på det.
Slänger inte upp mycket här på Whoa och har i stort set inte gjort mer än kanske 6 tracks sammanlagt så jag uppskattar minsta lilla kommentar som slängs upp lika mycket som ett miljonfynd av något slag.

Lyssna och glöm inte kommentera och ge kritik!

http://www.myspace.com/M.Jaako

2011-04-29 11:24
någon? :)

2011-04-30 11:10
Samma visa varje gång .. ingen pallar kommentera?

2011-05-03 14:30
Alltså seriöst??????? ingen överhuvudtaget??????

2011-05-03 17:42
TUNG MANNEN! fortsätt så ;d
http://soundcloud.com/simonmannen

2011-05-03 17:43
Och den kom första kommentaren Tack och lov!! :D
Tack som fan man! ;D

2011-05-11 09:07
kom igen whoa! detta blir min sista UPP!
kan man inte få ens lite respons för det man gör?! man väntar sig få kommentarer å kritik från denna sida vad jag har hört, men från mitt perspektiv är det endast en fet jävla myt!

2011-05-11 10:09
Okay Jaako. Jag ska ge dig lite kritik på detta så du vet till nästa gång. Beatet är okej, för det första. När det kommer till hur du har levererat det så blir det lite värre dock. Jag tycker att ditt flow är riktigt tråkigt, det är hackigt och ibland off-beat. Refrängen låter helt okej, inga större fel. Men delivery, text och flow måste tränas på. För det låter lamt, framför allt flowet.

Jag säger endast detta för att jag vet att du kan bättre och borde inte lägga upp sånt där du inte maxar din förmåga.

Regards, Wizzie.
Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected]
www.wizziedee.com

2011-05-11 12:02
okey jag uppskattar verkligen din kritik och ska tänka på det framåt ständigt.
håller med dig faktiskt på alla punkter. ville testa något nytt men upptäckte att det kanske inte riktigt var min shanger.
Kommer genomarbeta nästa släpp mkt mer och kommer tänka på hur jag ska kunna uppnå ett ett snäpp högre.

Tack som fan man! betydde mkt!

Pejs!

2011-05-15 17:42
flowet är väldigt hackigt men du har bra röst ta inte i så mycket när du rappar tycker jag då tappar du delivery.
för att jag kallas koma :P