[Audio] Vigg-e & Ajdin - Kall Värld Eeeyz!Nu droppar vi en ny låt som har legat och skräpat ett tag så vi bestämde oss för att släppa denLyssna, kommentera och sprid vidare! :)Vigg-ealdrig e det nog fast än alla spiller bloddu lever på ytan medans jag lever underjordtar ett djup andetag och kopplar av men allting börjar om igen från ruta ett ännu en dålig startännu en dålig dag ännu ett dåligt år talvill bara stampa ner i marken, knäcka jorden skalvar är världens ände för jag vill försvinna hoppa utdagarna som va då, dem är inte nu och dem som e nu ja du förstår själv om du bara tittar ut slåss med världen så kanske vi över vinner misärentill mina bröder här fortsätt leva o lärbörja om på nytt och skrapa av den tyngen ni bärför ni är kärlek jag svär, ni säger tiden läker sår, men mina kommer med tidenhar frågat mig själv finns det någon meningen med livetkanske för vissa, vissa ingen allsmin livs låga släcktes av en värld som e iskallReff Vigg-eta mig tillbaka bror vill inte vara kvarvill inte se det här mer det är alltid samma saksamma hat, varje dagdet här är verkligheten bror det bara att inse detAjdinjag tar två steg fram men faller ett steg bakkommer ingen annanstans än att bara stå kvarhar försökt så många gånger men det händer aldrig nåtkänner mig som en fånge bakom galler på grund av ett brottför varje försök så blir chanserna minimalavart är jag på väg, vill spola tillbaka mina dagarnär du faller till botten då kämpar du dig uppmen när du kommer till toppen så känns livet ganska tufftvandrar på samma stig, går i samma fotspårjag slösar bort min tid, broshan ser du hur de gårjag är fast i denna skiten börjar om från ruta ettflera chanser, flera misstag, när fan ska de sluta rättni säger att det löser sig du kommer ta dig uppdu måste bara sköta dig även om det är tufftdagen borde komma för tiden rinner ivägni vet att livet kommer släckas, jag säger farvälhttp://www.speedyshare.com/files/28175821/Vigg-e_Ajdin_-_Kall_V_rld.mp3Chill Out!