[Audio] Vigg-e & Ajdin - Kall Värld
Eeeyz! Nu droppar vi en ny låt som har legat och skräpat ett tag så vi bestämde oss för att släppa den Lyssna, kommentera och sprid vidare! :)Vigg-e aldrig e det nog fast än alla spiller blod du lever på ytan medans jag lever underjord tar ett djup andetag och kopplar av men allting börjar om igen från ruta ett ännu en dålig start ännu en dålig dag ännu ett dåligt år tal vill bara stampa ner i marken, knäcka jorden skal var är världens ände för jag vill försvinna hoppa ut dagarna som va då, dem är inte nu och dem som e nu ja du förstår själv om du bara tittar ut slåss med världen så kanske vi över vinner misären till mina bröder här fortsätt leva o lär börja om på nytt och skrapa av den tyngen ni bär för ni är kärlek jag svär, ni säger tiden läker sår, men mina kommer med tiden har frågat mig själv finns det någon meningen med livet kanske för vissa, vissa ingen alls min livs låga släcktes av en värld som e iskall Reff Vigg-e ta mig tillbaka bror vill inte vara kvar vill inte se det här mer det är alltid samma sak samma hat, varje dag det här är verkligheten bror det bara att inse det Ajdin jag tar två steg fram men faller ett steg bak kommer ingen annanstans än att bara stå kvar har försökt så många gånger men det händer aldrig nåt känner mig som en fånge bakom galler på grund av ett brott för varje försök så blir chanserna minimala vart är jag på väg, vill spola tillbaka mina dagar när du faller till botten då kämpar du dig upp men när du kommer till toppen så känns livet ganska tufft vandrar på samma stig, går i samma fotspår jag slösar bort min tid, broshan ser du hur de går jag är fast i denna skiten börjar om från ruta ett flera chanser, flera misstag, när fan ska de sluta rätt ni säger att det löser sig du kommer ta dig upp du måste bara sköta dig även om det är tufft dagen borde komma för tiden rinner iväg ni vet att livet kommer släckas, jag säger farväl http://www.speedyshare.com/files/28175821/Vigg-e_Ajdin_-_Kall_V_rld.mp3 Chill Out!