I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] LPA - Fett eller bull

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2011-04-26 15:04

[Video] LPA - Fett eller bull

En riktigt fet video av hiphoptrion LPA. Ni kommer garanterat göra i brallorna när ni ser det här. Kommentera gärna allting som har med videon att göra, inklusive rapteknik och lyrik.

Vers 1: Scrotum/Alexander Molotov
Vers 2: Tretton
Vers 3: Desdichado/Zipper

Prod och beat: Tretton
Regi: LPA yo

Rappare

2011-04-26 16:26
Vi har även en Facebook-sida och en Facebook-användare. Bli vän och gilla.

2011-04-27 08:39
Låten är riktigt riktigt bra i mina öron, alla lägger det sjukt tight sista snubben Desdichado/Zipper glänser lite mer än ni andra men det säger verkligen inget om eran nivå det säger bara att han är SJUK! =D
Temat på texten är klockren!

sen videon, va ska man säga , inget "WOW!" direkt med 3 snubbar framför en webcam men ändå kul grej! Testa att göra en riktigt video, ni verkar kreativa och skulle säkert komma på nån kul ide till en video om ni klurade lite

Sammanfattningsvis: skitfett!
så jävla kul att se att det faktiskt kommer bra grejer från varberg! Fortsätt göra oss stolta ;D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-04-27 11:25
kul att det gillas!
vi gjorde en "riktig" som ligger uppe. vet inte om den kollas av nån men den är snäppet charmigare tycker jag.

brandt har du släppt nåt?
rappare e som kastratsångare, dom har fan inget att komma med/ Pst Q
Rappare

2011-04-28 11:42
Verkligen roligt att det uppskattas.

Videon som Zipper snackar om finns att hitta här.

2011-04-30 01:49
fett ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-02 13:52
kul att det gillas!
vi gjorde en "riktig" som ligger uppe. vet inte om den kollas av nån men den är snäppet charmigare tycker jag.

brandt har du släppt nåt?

Aa såg den me precis , ska slänga en kommentar när jag inte sitter på jobbet

haha nej jag har inte släppt nåt och kommer aldrig att göra ;D är killen som freestylar hemma och i bilen men aldrig skrivit ner mer än nån rad och aldrig spelat in och så lär det fortsätta =D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.

2011-05-02 14:26
Awsome
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2011-05-02 14:27
andra killen ser ut som maskinen eller fan han hette i Kungarna av tylösand typ, och den sista killen liknar den "goda" hackern i Die Hard 4.0 , TRUE STORY!
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2011-05-04 15:52
ni gjorde min dag grabbar sjukt bra mer sånt här :)
för att jag kallas koma :P

2011-05-04 23:14
Tack, hehe. Kul att det tas emot med glimten i ögat, med tanke på att det finns så många besserwissar på nätet annars. Tack som fan :)
Rappat skitlänge.

2011-05-05 11:38
riktigt kul faktiskt!!! haha die hard 4.0?! ska kollas upp!
rappare e som kastratsångare, dom har fan inget att komma med/ Pst Q

2011-05-05 11:53
låter riktigt grymt!
http://soundcloud.com/simonmannen

2011-05-10 23:55
upp?
Rappat skitlänge.
Producent

2011-07-05 18:14
haha längesen man hörde något från dig nu tretton. detta var nice, gillade beatet fan.
Rappare

2011-07-05 19:42
haha Mofetas lillebror ^^nemen schysst skit det här !!
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Moderator

2011-07-05 20:18
Haha tyckte denna var asball. Skön video, lite självdistans osv. Låten var riktigt skön måste jag säga.
time isn't wasted when you're getting wasted .