[Audio] R.R - Till Morsan En låt jag tillägnat morsan!Om livet är en bitch, så är jag nog kanske kär i bitchenvarför inte gift än, älskare mer än en flickvänkallare underverk, är nog mitt i prickenvarje dag är en ny chans, att göra några styckentabbar, misstag, rent av stora bakslagibland så vill man gråta, säga: vilken skit dag!till asglad, och de känns som man skiner, som solenoch är het som satan, känns varmt förfan i nordpolenplånboken, den är tom som ett jävla skämtkanske haft en taskig barndom, men tackar nog det som har häntär tacksam mamma, för att du trotts din dystonihar uppfostrat 3 barn och gett dom en dröm att kunna blinått stort nånn gång, är bara en fråga omdin, tro på att de kan hända någon gång, nånnsinom du inte drömmer om nått, ta och göre, maynstyrka är att bli knockad, och sedan stiga upp igenjaga pengar, jaga pengar, jaga pengar, boijaga pengar, jaga pengar, jaga pengar, boi
Var det enda i låten som var till din morsa ? förstår inte riktigt :S resten handlar ju om helt annat skit .