[Audio] Myntah&tMy - Dom tre bögarna( Lsk,verbal,blom diss)
Fick en diss av lsk och hans hamstrar, den hittar ni i forumet. Här är svaret på deras skräp
http://www.speedyshare.com/files/28050454/Myntah_tMy_-_Dom_tre_b_garna_Lsk_verbal_blom_diss_.mp3
Text för döva
vers 1 Myntah
Varenda röv här i sundsvall är kliniskren inga problem lsk slickar rövarna ren det har han gjort sen barnsben, det blir rent på nå sekunder/ ja tror det är derför det låter sKIT när han sjunger/ han ser ut som med quasimodo downsyndrom/ han får tvätta sin bajs mun med svamp och tvål/ du är en iqfiskmås utan ryggrad/ kanske din tur att sluta när ditt flow har lagt av/ din röst vågar inte battla mig så du tog eminems/ lsk du är ett skämt, du får höra det jämnt/ jag flyter som en vulkan du är mer som en tulpan bra på marginal, jag är mera rapparnas soldan/ du har fett snea tänder det måste va nå fel/ det ser fan ut som du försökt tugga sönder en sten/ en 18årig fjortis som hänger på domsaga/ din rapp är pannkaka snälla stick bara/
reff: Myntah
x2 ni blir mördande på micken och det vet du min vän/ ni är inte på den nivån att battla 200procent/ inge skämt, lägg ner eran skit/ kollar överallt ser inte er publik/
vers 2
tMy
det luktar fotsvett, tror jag har o göra med en bondläpp/ jag kickar togfett det är nått jag har i blodet/ du hotar mig på msn vad ska du göra mannen/ låt oss ta det 1mot1 och du får smaka på flabben vilka är odom hära jag menar blom och verbal/ ville hooka han på reff men jag tar det tillbax dom vill slicka min bak, men fråga verbal/ som är öppen för allt om man frågar hans far/
Myntah
ni kan lägga ner era låtar för dom låter inte proffig/ för hans anus är en rockring men det är ingen chokning/ bönderna le\/er för manliga brottning/ i mot dom tre det blir enkel krossning/ va utomhus med dom kallas för rastahund/ för att dom lukta som en kaffesump med bajs i mun/ slår ditt huud itu för att hitta ditt iq s\/årt o hitta nått i nån som är smart som pingu/
reff: Myntah
x2 ni blir mördande på micken och det vet du min vän/ ni är inte på den nivån att battla 200procent/ inge skämt, lägg ner eran skit/ kollar överallt ser inte er publik/
vers 3 Myntah
lsk vill va mörkhudad, men är en blekfis/ han försöker låta gangster, men är en skelgris/ han brukar porrsurfa på sitt pojkrum blir långt ifrån lugn och kommer efter en kortstund/ när killarna har börja dratt sig i sin block flöjt/ för lsk verka kvinnor HELT bort glömd/ alla ni 3 har uttal som en kuk har/ skippa engelska den är pinsam små barn/
http://www.znapmusic.com/myntah/
|