[Audio] Vinne Kay - Det Fagra, Det Fula (Test)
En låt från mitt uppkommande projekt med samma titel. Beatet är "Big Daddy Kane - Any Type of Way". Hope you like! /VNE Lyrics (Vers 1) Det fagra, det fula, vi vinklar på det, går med annan sula vi tänker på det, fantiserar, klurar vårt yttre vill ha guldkornen så vi ljuger som ljudas försöker göra byten med korten som är förbjudna Vi strular till vår vardag med samma gamla misstag återupprepningar av vad du trodde var ditt gamla jag dem kommer tillbaks, om du inte lär dig ärlighetens läxa ta den kursen, läs och studera...så det ettsar sig fast Som äckliga festingar i den bräckliga hjässans fettiga inre läcker ditt minne? det räcker nu Vinne! förvänta dig inte att nån ska komma ihåg för man flummar bara när man försöker att yttra språk... Visst det är väl så, i vissas patetiska list för det viskas o har sig, men det leder ba till bristningar vissna med tiden i era helt egoistiska piss tankesätt, ät dig smart på en fiskrätt Du blir fistad direkt i din fitta till mun så du kan svälja mina fingrar medans jag twistar dem runt stämmer dina eländiga stämband i förnedringens ton skolar dig inom simning i sitt eget blod Det är nog en lektion som du får nytta av snart och jag antar att du föredrar hav, framför mattematiska tal så ta min karda...jag drar din arm av! och kastar den i förväg rakt ner i din grav (Refräng x2) Ska va äkta, inget annat, det må ni tro Blir äcklad av fejkerserna, det här är hot Kan nån räcka, lite salva, mot allt ont Ska släcka min smärta för gott nu bror (Vers 2) Och hela din fasad som många andras är av hat väggar av sten runt er, mina är ofärgat glas ser igenom med sanningsserumet genuinitet behöver inte vara mer komplicerat än det Vi konfiskerar problem, kompis langa dina med kompenserar det hela med paket av renhet kan du se’t?...spelante dum, för jag vet så mycket mer, än ba flum... Termer lika livade som spermier, vi peppar och reppar det från vårat Sverige farten är med oss och fan vad du känner det, bränner av så elegant Permens innehåll är kärleken, så hoppar du chansen att va med i svärm igen? ofta du väljer hat och dess väg, när det fagra finns här, skapa din färd! Man bara lubbar och kubbar iväg, försöker att hitta där, glädjen är många vägar man kan välja men den här, verkar äkta och rätt slät Så jag tar den vart den än kan föra mig, bara den inte börjar förstöra med det fula och det fagra... Balansen är det totala, det var ju vad jag kom fram till man måste kunna stabilisera sig in på precis det man brinner för, innan man dör om man inte hinner då kommer man inte vara nöjd (Bridge x4) Det ska va äkta, äkta, äkta... (Refräng x4) Det ska va äkta, inget annat, det må ni tro Blir äcklad av fejkerserna, det här är hot Kan nån räcka, lite salva, mot allt ont Ska släcka min smärta för gott nu bror (Bridge x4) Det ska va äkta, äkta, äkta...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.