[Audio] Censur - Ljuger bäst ( Youtube )
Ny låt av gruppen Censur som består av Dkr & Raddan ! tror inte detta kommer gillas av whoa men alltid värt ! peeyz ! Text : aa fast ne Snigla nån annan istället jag är Mr.Redan-Bokad-För-Kvällen Får får får, när jag får lamm blir sniglad av alla överallt över en kant är ditt motto skrivet att du är måttligt efterbliven men tjejen jag svär, pengar jag tjänar för att jag är, en playboy-stjärna Och inte för att va så men är oskuld och har sex endå inte för att skryta eller nått sånt men du? det e jag som e batman Ah men visst Inga baggyjeans här du e för kass för min rikemansvärld har en clean stil är ingen brat från stockholm vet vad du vill visa, om du får popcorn jag är bara den är inget alternativ att du puffar på facebook säger allt du vill och på nått sätt vänder vinden alltid min kappa och tro det eller ej men de va jag som kasta Och inte för att va så men är oskuld och har sex endå inte för att skryta eller nått sånt men du? det e jag som e robin hood han säger nått klyftigt o får dig på knä säger nånting som den playern han är när han babblar iväg om din yttre glans för utsidan ger insidan en chans i din tanke är han din i sin tanke är han fri men låt mig läka dem såren den som ljuger bäst får vem han vill (o baby låt mig läka dem såren) Kan va lättviktig som en OLWpåse lättgriplig som självaste påven långtifrån tjock, långtifrån benig trevlig på långt håll men långtifrån trevlig så lat, höjjer aldrig höger hand så fly att dem kallar mig en nöjjespark men wikileaks jagar mina texter nu för sen jag grundade illuminati har det spårat ut mamma sa att jag är finast på jorden en charmig charmör som är retlig med orden bara know it all som google den största playern i världen men endå mest trogen nobelpristagaren som också shejkar den enda i världen som aldrig failat hört att gubben i lådan, gillas av lamm så jag kastar mitt ankar ror gubben i land han säger nått klyftigt o får dig på knä säger nånting som den playern han är när han babblar iväg om din yttre glans för utsidan ger insidan en chans i din tanke är han din i sin tanke är han fri men låt mig läka dem såren den som ljuger bäst får vem han vill (o-o baby låt mig läka dem såren) Jag har aldrig haft problem behöver ej förklara skiten så får alla dem som lider tycker synd om dem svinen han säger nått klyftigt o får dig på knä säger nånting som den playern han är när han babblar iväg om din yttre glans för utsidan ger insidan en chans i din tanke är han din i sin tanke är han fri men låt mig läka dem såren den som ljuger bäst får vem han vill (o baby låt mig läka dem såren)