[Audio] R.R - Kollapsen
Sho mina vänner! 4:e låten är släppt, blev en lite mer politisk låt den här gången! Check it! :-) man skulle nog, kanske kunna säga såhär att sanning är, att vi människor bär massa left over shit, som sitter i ditt och mitt DNA, slita, råna och ta, typ varje dag Se på USA, jag hoppas att du och jag varje dag, är så glad, att bo här, varje lag som vi har vi vårt system, för att slippa problem jag kan, stå på scen, du kan, visa ben Hoppas verkligen våra barn, framöver kan få se, samma sak , men världen den blöder olycker, vänster och höger, naturens stora bödel ser att, folk försöker, världen, ja tror den möter största som den mött, typ i världs historien som är dokumenterat, fanns nått innan? förmodligen ingen armagedon, bitarna är på plats vi har skapat det näst värsta, ekonomisk kollaps hur mycket krävdes de, för ni skulle se? att nån skulle mörda ert barn,lämna lapp breve? hur i helvete, fick ni till de? vill knappt se ja skiter ire, vi har kärlek, ändå för sent kanske vi måste börja hjälpa varandra? behandla nånn som en bror, fast vi inte delar mamma? börja inse att vi står på densamma, som den andra planet, där vi båda vandra, bry oss om varandra? se att de finns fan inget vi och dom vi snackar bara, fysiska skillnader, kort och lång tjock och smal, pinsmall, oral, idiotin total att börja snacka etnicitet, oval national, national sång, borde skrotas vi borde välja en låt, en borde koras till världs sång, alla kan sjunga tillsammans om du inte gillar valet av låt, käften, okej? ey, jag är knappast särskilt smart eller så men jag har 1 eller 2, ideer, jag funderat på jag är bara en vilsen själ älska mig eller hatar mig, jag är som jag är, farväl hur mycket krävdes de, för ni skulle se? att nån skulle mörda ert barn,lämna lapp breve? hur i helvete, fick ni till de? vill knappt se ja skiter ire, vi har kärlek, det är ändå för sent