[Audio] Entertainment - R.I.P Micke Hedberg För det första, så måste jag säga att jag inte känner personen. Det är så att jag har ett par vänner över internet. En av utav dom skrev till mig idag att hennes vän hade tagit livet av sig, och hon frågade om jag kunde göra en låt till minne utav honom. Så jag tog lite information och vissa ord som hon själv ville skulle sägas. Men men, jag hoppas att låten är bra ändå. Mixen är lite wack, men jag testade runt lite och ville ha ett speciellt sound, som jag hittade. Nackdelen var att S ljuden blev väldigt höga, därför är inte mixen lika stark i refrängen osv. Men jag hoppas att det låter dugligt. :)http://www.speedyshare.com/files/27875142/Entertainment_-_R.I.P_Micke_Hedberg.mp3Han var en ängel på jorden, han är en ängel i himlenOch allt han lämnade efter sig var alla minnenDu var en sån person som alla kunde lita påMan kunde prata med dig när man mådde skit och såDu var så glad, rolig och skämtsamAldrig att man kunde tro att du hade någon smärtaJag kommer be för din familj och dina vännerAtt dom aldrig ska behöva lida över det som händeÄven om du valde att skita i din framtidSå vet jag att folket runt dig kommer älska dig föralltidVarför hoppa du? Varför gav du upp?Svaret får vi aldrig - Men ta det lungtVila i frid, önskar hela vallentunaOch om någon inte gillade dig så var de avundsjukaMen vi önskar dig all lycka i ditt nästa livDen här låten går ut till Micke Hedberg, Rest In PeaceDu var den bäste, den bästa som fannsVarenda lykta i staden har varit släckt sen du försvannVi saknar dig så, du får inte lämna oss nuJag såg en ny stjärna på himlen, och den stjärnan är duDu var den vackraste personen som har vandrat på jordenOch ärligt talat kan jag inte klandra dig, broderLivet är svårt, finns många hinder att klåVi kommer sakna dig, men alla minnen och bilder bestårDu var sänd från ovan, som en ängelMen gud tog tillbaka dig, bort från dina vännerUtan dig så är det lika kallt som vintern är& när vi behöver dig som mest så finns du inte härDanne fick ett sms på sin telefonDet kändes hårt, det stod att duinte ville skaffa barn och familjeller någonting och istället avsluta ditt livDu var nöjd som det var, du var lycklig nuOch avslutade ditt sms med 'Peace brothers'Att du skrev dina sista ord på telefon,Du skulle sagt hejdå.. Mikael blev femton årR.I.P