I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Schizo - Home

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-03-31 01:24

[Audio] Schizo - Home

Eyy har pusslat ihop en ny låt och den här gången är det ingen jävla test på 1min, så håll i hatten och spänn fast säkerhets bältet för nu kör vi! ;D haha

nåväl hoppas det gillas släng gärna in en kommentar och uppa lite så inte tråden ska dör direkt PEACE!

ville bara påpeka att jag var ironisk

2011-03-31 01:28
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>

2011-03-31 10:40
Är de fetaste jag hört här på väldigt länge och lätt de bästa du gjort, ser utveckling i din musik och du klättrar dig uppåt mot toppen sakta men säkert ;) får inte den här låten den credz den förtjänar blir jag fan lack alltså.. Big up!!!

2011-03-31 18:03
Grymt bra! Allt tjat på att du faktiskt ska göra en hel låt och inte bara 30sec klipp verkar ha lönat sig!

Grymt skön låt, tycker inte det är det bästa du gjort, men fan i mig bra nära. Det här är bra saker! Mycket creds till dig!

Thumbs up!
Rappare

2011-03-31 19:56
tycker de här va tungt!

2011-03-31 20:54
Härligt, lite svajigt på engelska, men 50ggr bättre än vad jag skulle kunna prestera anyway. Peace

2011-03-31 23:18
Grymt imponerad Jocke. Den gå på repeat i lägenheten.

Här visar du att du har känsla för flow påett jävligt snyggt sätt! Fortsätt i denna stil så förtjänar du att skjuta i höjden!

Inget att anmärka på... Grymt!
Rappare

2011-04-01 10:17
låter fint! hörde dig för et halv år sen kanske och fastnade för din stil... låter fett..
Music makes me feel...

2011-04-02 12:04
tack tack! :) trevligt att det gillas! men upp nu! :D

2011-04-03 23:35
Riktigt tung faktiskt, det gillas!

2011-04-04 21:54
Fet låt jocke går inte att hata ;) keepitup UPPPP förfan !!!!!!!!!

2011-04-04 23:03
bra gjort mannen! de här är feta grejer mkt fett! big up broe!
ait

2011-04-06 22:04
bög vad dött det är här på whoa!! att folk inte ens orkar spendera några sketna sekunder av deras liv till att lyssna / kommentera inte ens uppa kan folk ta sig tiden till!

2011-04-06 23:05
Haha känns så typiskt "whoa-audioforumkommentar" att säga att den faktiskt förtjänar mer kommentarer än vad den fått men de gör den så jävla mycket så upp för helvete!!

2011-04-10 13:49
Fan vad fet! Du borde göra ett mixtape snart :)

UPP! Förtjänar mer kommentarer

2011-04-13 13:17
tack tack! för det lilla!

Kom igen nu upp för helvette!

2011-04-21 12:58
måste tyvär ta och uppa!
Rappare

2011-04-21 13:04
Fet jävla låt mannen. Har hört dig ett par gånger, men har aldrig förstått mig på dig tills nu. Din takt känsla får hela mig att få gåshud, Din engelska må vara svajig här och där. Men det är absolut ingenting att klaga på. This i like. Kommer det mer? Isåfall gör något mer "snabbare" Det är skönt att höra slow. men jag blir så jävla peppad på "fast rapp" ;)

Förövrigt så var det najs iallafall, KEEP THIS UP!

Peace / FriZone
dä ä näääjs brur!

2011-04-21 19:15
fan alltså, du har liiite småfel i engelskan som kan bättras men det är inte mkt. reffen är riktigt soft, o lyriken e dope alltså!
denna sparas alltså! hojta på mig om du e intresserad att gästa ngt?
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-04-26 19:35
tack fan soft att det gillas jo jag vet blev lite svajjigt med engelskan men vafan! bestämde mig själv för att inte vara så kräsen för en gångs skull och istället försöka göra en hel låt vilket aldrig har hänt förut så den skeva engelskan fick stanna!

annars så är det roligt att det gillades får väll se! blir nog att påbörja något nytt nu eller att ta och göra klart något på börjat projekt. roligt att ni orkade ta er tiden till att kommentera "Thumbs up" på det! peace!

2011-05-05 00:10
Upp on this fucking bitch! varför kan aldrig folket här på whoa bara ta sig tiden till att slänga in en liten kommentar iaf ett jävla upp nä istället så låter de låtarna dö ut direkt! fan inte undra på att det aldrig kommer någon ny jävel som är bra på det här stället för ingen lyckas veta vem fan dem är med tanke på att deras "NYA LÅT" som de just lagt upp stannar på första sidan en jävla timme sen är dom borta!! jävla tråkigt!

2011-05-05 01:06
Upp on this fucking bitch! varför kan aldrig folket här på whoa bara ta sig tiden till att slänga in en liten kommentar iaf ett jävla upp nä istället så låter de låtarna dö ut direkt! fan inte undra på att det aldrig kommer någon ny jävel som är bra på det här stället för ingen lyckas veta vem fan dem är med tanke på att deras "NYA LÅT" som de just lagt upp stannar på första sidan en jävla timme sen är dom borta!! jävla tråkigt!

UPP! Bra fråga, det undrar jag också man! Jag gillade din låt, jag hör att du har mycket potencial, röst, flow delivery speciellt. En sak jag inte gillade var auto-tune grejen, men det kan vara en smaksak, aldrig gillat autotune..Fortsätt gör va du gör, du har något på G! Du får gärna hjälpa en broder och kommentera min senaste låt i audio-forumet. Gillar inte att släppa reklambomben men gillar din syn på det här forumet så tyckte den passa bra endå :)

One,
Chrippe.

2011-05-31 12:42
tack fan chrippe kul att det gillades fan! jo jag vet men auto-tune börjar ju bli så uttjatat men vafan i like it so i dont give a fuck! :D men det var även kul att du kunde hålla med mig om torrheten här på whoa osv! hoppas allt är väl nu ska jag ta och uppa min låt en sista gång uiaqf! upp upp

2011-07-31 06:07
sista uppet bara för att

2012-03-03 15:54
hahaha från ingenstans så kände jag för att uppa igen!

2012-03-03 21:31
Låter riktigt bra man! haru lust & fixa ny download?

2012-03-05 22:01
Joda här har du hoppas det gillas!

http://speedy.sh/aMWVS/Schizo-Home.mp3

2012-03-17 23:46
Grymma grejjer !

Texten känns väldigt välskriven samt ett välorganiserat schema över hela texten.
Flowet var nog det jag tyckte näst bäst om, efter texten som jag diggade mest.
Kan vara lite stelt på uttalet men väldigt små delar och märks inte alls om man verkligen lyssnar på låten:)
perfekt beat-val och stil enligt min smak ! Mer av det här skulle jag vilja ha ?

Pz /S
somedays, s.o.p will change :)