[Audio] Seth Dee - Just The Way You Are (Bruno Mars Remix)
Yooo!! Nu har man lagt några rader på engelska för första gången!! Aldrig rappat/sjungit på engelska förr.. Så jag rappar verserna & Sjunger på engelska i reffen ;) Så hoppas den gillas :)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Ja nu fick jag klart för mig att du inte kan sjunga heller och att du inte kan engelska. Så nu kan vi ju båda konstatera, visst du har testat det med musik där du använder din vokaliska "förmåga" och det slutade inget bra, det var kul att testa osv osv men nu lämnar vi det bakom oss, sen uttrycker du aldrig någonting alls i musik väg igen. Måla ett porträtt istället.
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
musikväg, hatar särskrivningar. sorry för dubbelpost.
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
FYFAN VAD KEFF! Seriöst HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Förlåt men lägg ner musiken, du är fan inte bra.
Och där var den låten förstörd. Alltså, du lyssnar inte på någon kritiker så bara ge upp nu, eller ge mig en BRA låt att lyssna på tills nästa vecka eller bara dra ifrån musiken.
Jag tror jag precis slösade 3.30min av mitt liv på detta...kan jag få tillbaka den tiden?? Värdelöst...
www.youtube.com/ajdiin91
tack alla haters :) puss
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Du låter som en grottmongolid :) Big up!
Vi är inte haters vi är ärliga.
Vi är inte haters, vi är ärliga . WORD!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2011-03-31 13:04
rappmannen Har du någonsin fått en kommentar där det står att du är bra? Menar, du borde ha fått nog med negativa kommentarer för att inse att du aldrig mer borde lägga upp nått här.
-
Jag hatar verkligen dig just nu. Dom flesta som kommenterar på dina trådar ger ju tips och feedback. Inklusive jag. Kanske för att vi hör att du kan om du VERKLIGEN försöker. Jag menar du kan flyta hyfsat och din mixning har blivit bättre. MEN du gör INGET för att skriva en bra text eller mixa upp flowet. Du bryr dig inte helt enkelt. Det här är sista gången jag klickar in mig på en utav dina trådar då du inte gör NÅGO alls för att förbättras. Jag är ingen hater jag har aldrig varit men du suuuger och jag hatar dig som person för du har huvudet så långt upp i röven att du har börjar gilla din egen bajslukt. Tack för mig.
Ja
lägg in dig på hem nikki.. helt slut
Bortglömda crew, PEEEAWCE ;Z
Mannen du suger röv du kan inte rappa jävla sär unge du är störd i huvudet.
Det här var väl inte direkt det bästa man har hört i sina dagar.. Riktigt risig rapp, och dessvärre ännu sämre sång, engelskan var absolut den sämsta jag har hört här.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Alltså nej !?!? Detta är inte bra! Hör du inte det själv? Hade du slängt in en sån här låt på din mp3 eller whatever?... Nej! Gör musik som du själv hade velat lyssna på som DU vet är bra. Sluta slänga upp sånt här i trådarna..
Nuff' Said!
Du stavar förskräckligt, sjunger inte bra och har dålig engelska. Flowet var okej emellanåt. Sedan tycker jag att du har rätt svag röst. Ärlig kritik bara. Sorry.
Refrängen orkar jag inte kommentera konstruktivt, kan nog bara lyfta ett varnande finger och avråda dig från sånna där utspel igen. Versen, okej... nu ska vi se. Det finns en liten svag strimma av ljus till potential eftersom du iaf försöker ha ett flow, men texten är överdrivet simpel och man blir less efter bara några bars. Men sen vet jag ju inte, detta kan ju vara övervägt av dig för att dra uppmärksamhet och då lyckades du ju. Du kan ju bli nästa rebecca black eller nått sånt.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Gillar att du sjunger "when you see your face"
http://GustavMared.se | Myspace.com/GustavMared
Jag hatar verkligen dig just nu. Dom flesta som kommenterar på dina trådar ger ju tips och feedback. Inklusive jag. Kanske för att vi hör att du kan om du VERKLIGEN försöker. Jag menar du kan flyta hyfsat och din mixning har blivit bättre. MEN du gör INGET för att skriva en bra text eller mixa upp flowet. Du bryr dig inte helt enkelt. Det här är sista gången jag klickar in mig på en utav dina trådar då du inte gör NÅGO alls för att förbättras. Jag är ingen hater jag har aldrig varit men du suuuger och jag hatar dig som person för du har huvudet så långt upp i röven att du har börjar gilla din egen bajslukt. Tack för mig. Så fucking word. Det finns stunder då jag verkligen har försökt att hjälpa dig. Gett dig mina bästa råd, vad du ska förbättra. Hur du ska göra för att bli bättre. Men allt du säger är "okej", och sen gör du fan ingenting åt det. Jag har visat dig flertal gånger hur man slänger ett flerstavs rim, ändå har jag aldrig sett dig göra det. Jag har gett dig tipset tusentals gånger att ändra ditt röstläge emellanåt i verserna för att göra variation, och se vilket som passar dig bäst. Jag har bett dig MILJONTALS gånger skaffa ett ljudkort som pallar din mick, för så länge du inte har det så spelar det fan ingen roll om Dr. Dre mixar din låt, det låter ändå skit. Seriöst, om du inte tänker ta kritik, och kan inse att du själv inte är bra - Så kan du aldrig utvecklas. Have fun on Stanislav's raplevel.
Wurrup?
svär att många i skulan pumpar denna hahaha jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde när jag hörde reffen!!
Robinholta af Pankbanken!!
de här måste vara de mest pinsamaste jag någonsin hört iu hela mitt härliga liv, men efter denna låt är mitt liv inte lika härligt längre. så lägg ner eller börja träna rap din mix och fixa bättre ljud din lodis! keffa åsna sluta förstöra whoa mer än vad vanligt! blir fan lack på såna som dig att du ens orka lägga ut fatta jag inte, tack för mig ! am out! peyyz
ait
Han skämmer ju ut sig riiiiktigt mycket också.. han skrev till mig en gång på msn och började snacka om nya låtar han hade på g, så spelade han in ljud via msn och sa "det här är en ny låt jag har på g fast den är inte klar", när jag sen sa till honom vilken låt det egentligen va så blev han tyst.. Han hade spelat in någon låt av King Kong Music och sagt att det var hans? hmm...
www.youtube.com/ajdiin91
HAHA! snacka om keff snubbe. vilken fattig rappare, ! FUCK seth dee!
ait