I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Xersize - mina senaste släpp

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-03-29 13:14

[Audio] Xersize - mina senaste släpp

God afton, Whoa!

Jag har spottat ut låtar på sista tiden och tänkte nu sprida dom här på sidan. Hoppas att det är något ni gillar, jag tar gärna emot konstruktiv kritik då jag gärna lär mig och bättrar mig, så om ni hör något som ni tror att jag kan bli bättre på, säg gärna till.

Kan börja med en freestyle som jag lade för ett tag sedan i studion. Det är till det kända beatet "A Millie" av Bangladesh, som Lil Wayne spelade in på först men som sedan blivit freestyle-beat för alla möjliga. Det är inspelat av Illegal ifrån HeartBeat och det är inte heller pre-written (som många undrat).

Nästa låt är en som jag gjorde med en vän, Mentol (ifrån före detta MAO) och den heter "To The Top". Beatet är gjort av HeartBeat och Hurricane har hjälpt till enormt mycket vid mixning och mastring.

Nästa låt är mitt bidrag till Motivation-tävlingen som T-Pain höll. Beatet är ifrån T-Pain själv och de som spelade in mig och mixade mitt var HeartBeat.

Sen har vi mitt senaste släpp, "I'm Sorry", med Robin i refrängen. Låten är producerad av HeartBeat och den släpptes nu på morgonen.

Avslutar med min remix på Jeremih feat. 50 Cent - Down On Me som jag gjorde för inte allt för länge sedan. Jag brukar verkligen inte göra remixar men jag kände att beatet var allt för oemotståndligt så jag kunde inte låta bli! De som spelade in mig var ännu en gång mina producenter HeartBeat Music och beatet är ifrån original-låten.

Som sagt, kom mer än gärna med konstruktiv kritik och era ärliga åsikter. Fler låtar finns på min YouTube-kanal och min MySpace (som ni hittar i informationen till låtarna på YouTube). Må bäst!

Xersize