[Audio] Makke - Falskhet Har skrivit på en låt nu i några dagar.. En nära vän svek mig jävligt hårt och gjorde en jävligt fittig grej mot mig. De handlar mest om den skiten sen lite andra tankar blandat. TANKAjag har bott i denna staden ett tagbörjar gå på mina nerver och den saken är klarman kan inte lita på någon alls i detta samhälletmycket skitsnack får mig att falla framlängesjag försöker leva vidare för den jag äroch svikare som pikar mig dom slänger jag som skräpsom försöker att få mig att falla nermen lyckas aldrig få mig att trampa ett fel stegjag svär, jag är starkare en vad du trormed ett misshandlat psyke och hjärnan har snart fått nogkalla aldrig mig för vänom du inte kämpar vänskap, förtjänar du den smällen på din käftdu kallar oss för bröder, bröder in i dödenkommer aldrig vara likadant som när du kalla oss för bröderdu fucking såra mig, du dödar vår broderskapborde spotta dig i ansiktet en smäll är vad du borde hanu känner jag lukten av ren jävla falskhetvänner man litar på sviker en allt merdu va personen som jag litade påmen nu är du bah en fitta så stick härifrånjag vakta din rygg ja du va som min brordu skar mig i bröstet djupare än va du trorkommer aldrig va de samma som förutjag har många vänner brevid mig men där finns inte duvarför gjorde du såhär mot mig din idiotdu av alla människor är nåt man inte hade trottkommer aldrig mera ta din hand igensom skyller på att du va full under hela handlingenskulle jag gjort likadant skulle jag tänkt på demen du valde tänka efter att du känt på dedu tänker med din fucking röv falska jävelsäger som försvar att du kunde tatt den andra vägenjag har till och med drömt om denna händelsentrodde shi på drömmar, men så hände det!åt helvete, du gjorde fel hoppas att du känner dehoppas att du fattar varför vi inte är vänner merdu skicka sms och tror att de ska löna sigoch tror att jag vill döda dig, men så är inte sakensaken är den, att jag vill inte va densom sjunker lika lågt som någon som aldrig har vart en riktig vänHoppas ni diggar, dropp kommentar /M.