[Audio] Makke - Falskhet
Har skrivit på en låt nu i några dagar.. En nära vän svek mig jävligt hårt och gjorde en jävligt fittig grej mot mig. De handlar mest om den skiten sen lite andra tankar blandat. TANKA jag har bott i denna staden ett tag börjar gå på mina nerver och den saken är klar man kan inte lita på någon alls i detta samhället mycket skitsnack får mig att falla framlänges jag försöker leva vidare för den jag är och svikare som pikar mig dom slänger jag som skräp som försöker att få mig att falla ner men lyckas aldrig få mig att trampa ett fel steg jag svär, jag är starkare en vad du tror med ett misshandlat psyke och hjärnan har snart fått nog kalla aldrig mig för vän om du inte kämpar vänskap, förtjänar du den smällen på din käft du kallar oss för bröder, bröder in i döden kommer aldrig vara likadant som när du kalla oss för bröder du fucking såra mig, du dödar vår broderskap borde spotta dig i ansiktet en smäll är vad du borde ha nu känner jag lukten av ren jävla falskhet vänner man litar på sviker en allt mer du va personen som jag litade på men nu är du bah en fitta så stick härifrån jag vakta din rygg ja du va som min bror du skar mig i bröstet djupare än va du tror kommer aldrig va de samma som förut jag har många vänner brevid mig men där finns inte du varför gjorde du såhär mot mig din idiot du av alla människor är nåt man inte hade trott kommer aldrig mera ta din hand igen som skyller på att du va full under hela handlingen skulle jag gjort likadant skulle jag tänkt på de men du valde tänka efter att du känt på de du tänker med din fucking röv falska jävel säger som försvar att du kunde tatt den andra vägen jag har till och med drömt om denna händelsen trodde shi på drömmar, men så hände det! åt helvete, du gjorde fel hoppas att du känner de hoppas att du fattar varför vi inte är vänner mer du skicka sms och tror att de ska löna sig och tror att jag vill döda dig, men så är inte saken saken är den, att jag vill inte va den som sjunker lika lågt som någon som aldrig har vart en riktig vän Hoppas ni diggar, dropp kommentar /M.
Finns ingen snyggare person än mig.