[Audio] D-gone - Playing with fire
när jag kommer in och visar klubben då blir det fucking trubbel micen ger mig styrka hunger nya kungen efter att din värld går under sug på tummen, ner i vattnet efter strömmen face mitt face är något som du aldrig glömmer klart det ska va fett, med ett beat och en text som får hela jävla världen skrika man är nummer ett hört att jag är unik, en vass kniv glider som ett lokomotiv med stil ronny dissade mig oh shit vilket svin händer det igen får han betala med sitt liv för min rapp är mörkare än döden, för den ändrar vissa sinen till att kunna dö för den (yeah) d-gone är tillbaka ni får smaka på en pojke som tar över hela kartan starkare än nån från tekken 6 innan det fanns mammut käkade jag t-rex och på toppen av det så är jag komplex skräken under täcket om det inte räcker fucking äkel kolla garderoben se om du hittar vad du letar efter det räcker inte med en mic man måste ha talang tyngre än en pansarvagn, fylld med krut pang pang i ingenmansland, skywalker utan hand är all dynga du säger sant, offra allt davy jones fick dig på grund, jag tar det längre ändå fuck 4 soldater, jag är på högre nivå jag är d-gone så långt det går jag är d-gone så långt det går passar micen visa vart skåpet ska stå kan fixa nedladnings länk sen om någon vill ha