[Audio] Legenden - Skenet bedrar
Haft en av de värsta perioderna i mitt liv.. ja tjejer har verkligen makten att pissa ordentligt på en. Gjorde en låt... vet inte, checka gärna och se vad ni tycker. Vers 1:Jag älskar dig än fije, kan inte förneka det Jag hämtar dig hem så vi kan leta i tvekandet Sökte dig i drömmens tjej, minnena förökar sig Försök att bemöta mig, du vet att jag dör för dig tänkt nu i timmar, vad jag själv borde sagt Nu står jag här och vinglar vid självmordets brant om jag tar ett kliv, bryr du dig ens för dagen? om jag lämnade mitt liv, skulle du ens besöka graven? jag skakar av att sakna dig, försvagas av att hata dig privata mail du skapade, och pratade om saknaden Zickzack i ord, fanns i allt som du sa Hur mycket skitsnacks-behov följer med till din grav? så mycket jag vill säga, men inget kommer ut så många smycken jag vill bränna, tills minnena tar slut De rinner ner från kinderna, men vinden är mjuk Möter himmel med en blick och kastar ringen från ett stup Ref: Baby, hur kan du? bara göra så mot mig? du tog den enda glädjen livet hade kvar (för mig) x2 Vers 2:Jag älskar dig än, men jag vill stänga av för längtan är hemsk, när jag känner mig svag du lyssnade för mycket på vad vännerna sa du behandla mig så bra, tills du vände totalt våra stunder var intima, men allt oftare börja flamman å förtvina, och vi kallpratade låg och snackade i timmar tills salt droppade från dina ögon som var finare än handplockade.. all ångesten som trycker nu hårt på mitt bröst alla sångerna vill ut, och bistå med sin tröst alla gångerna jag ringde bara för att få höra din röst helt fången å jag föll för dig som löven i höst och mina vänner, vart var ni när jag behövde ert stöd? kanske kände ni aptit när jag blödde i nöd? jag skriker men faller, mentalt är jag död men skriken bara ekar i en värld som är döv
I always tell the truth, even when I lie