[Audio] R.R - Start It Up REMAKE
Sholilooo! Nu inatt satt jag och pillade ihop en ny låt! En "remake" av Lloyd Banks "Start it up"!. Check it out om ni vill! http://www.speedyshare.com/files/27464578/R.R_-_Start_It_Up_REMAKE_Swedish_.mp3 Text: 2x Folk, dom frågar "varför gör du musik" jag säger, för att kompensera, aldrig haft skit! så jag göre (pew) intensivt, instinktivt , intensivt Vissa föds med silversked i munn, men blir ändå dum vissa föds på fel platts, världens slumm, senn så blirom kung verkligheten kan va jävligt tung, när man liten, ung måste hitta kärlek på sitt rum, i en circel, rund (andas) själv så var jag jävligt tyst som ung, jag va nästan stum senn ja kom från pappas pung, ja menar, nått kom, men knappt ord från munn, jag va ojj, så skum, förom flesta, kanske dum, men fantiserade om ett bättre liv, så nu, tar jätte kliv torka dina tårar mamma, ja ska köpa dig en bil jag är "go getter", jag vet inget annat som ett monster, någon Franken Stainat har en intensiv positiv framhållning som gör att jag kan vinna, enligt min tolkning av vad vinna är, göra nått man håller kärt slippa va en gatugangster, köpa vitt och deala crack 2x Folk, dom frågar "varför gör du musik" jag säger, för att kompensera, aldrig haft skit! så jag göre (pew) intensivt, instinktivt , intensivt om du har stött på en massa shit, och sedan slagits för ditt så kan du nog se dig själv i mig själv, se dig själv i mitt liv, eller karriär, ingen dera kanske är så jävla speciellt men jag vet vafan de innebär att bo med en ensam mamma, knappast flashigt med parra senn så vara kille, utan pappa, stå själv och famla efter en manlig förebild, som livet säger lycka till och bete dig som gangster, för att det är deru kan se på film där dom gör så, men jag tror att, senn vi är små så sätter vi nog fan en ribba för hur långt vi kan gå man måste våga lite, slita lite, se på live, lite till brä rannsaka ditt minne, våga tänka lite utan stängsle sådu kan bli, deru velat bli, negativitet är bara ren idioti till exempel så, varför gå till skivbolag jag kan göra mer cash såhär, svart och senn utan krav 2x Folk, dom frågar "varför gör du musik" jag säger, för att kompensera, aldrig haft skit! så jag göre (pew) intensivt, instinktivt , intensivt Tack att du tog dig tid och kanske gav en kommentar! :-)