[Audio] Brynto - Har som så många gånger[Youtube]
shue har släppt en låt som legat sen i höstas/vinter jag står för allting testade mixxa själv vet inte hur de låter men men kommentera säg va du tycker peaaacehttp://www.speedyshare.com/files/27446098/Brynto_-_Har_som_s_m_nga_g_nger.mp3 TEXT: har som så många gånger talat ut men undrar vad inge verkar hjälpa nu knatar över stup men lampan släcks snabbt famlar i mörkret har tappat min kraft ångestattacker vinterångest de e knas ser tillbaka på tiden då allting var bra då man var barn inge bekymmer eller problem allt gick så fort idag skapar ja min verklighet kan säga som de e jah har tröttnat förlängesen hade säkert sett mig själv från ovan himmel utan turen på stigen klarat undan överdoser då allting kännts slut me grova psykoser reff: tänder gåsen för såren som fastnat me åren sett lyckan o framgång släckts upp i låger tusen fråger som aldrig får nåt svar vill tillbaks till tiden innan de var knas 2x vers2: ja svär har tröttnat när ska gudarna ge svar klunkar spriten röker zuttlan ramlar tillbaks de knas helt tankad o bäng varenda kväll men de e soft ja svär när man svävar igen svävar till en värld där gräset fixar ruset meckar en i porten bland alla höghusen tusen gånger som förr försökt att avancera men svårt när dem gång på gång forsätter att trakasera langar mera problem ja ser vänner åka in vänner åka ut de e sjukt fastnat i en tid där allting samlas i massor av tomma rader tankar överflödar o svär nära att bli galen reff: tänder gåsen för såren som fastnat me åren sett lyckan o framgång släckts upp i låger tusen fråger som aldrig får nåt svar vill tillbaks till tiden innan de var knas 2x
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito