[Audio] Gzim - Under djupet
En låt som kommer från hela hjärtat.. Vers 1: Ett tag har gått nu och för varje natt drömmer jag 1 kapitel av allt vi haft men sömnen blir aldrig bra utan att ha min hand runt din mage, ett tag sen nu vi sov med varan och gjorde saker som inte andra kan o känslan ger stryk inombords av hjärtats takt jag blir galen, kan aldrig förstå varför du stack relationen blev lång och vår kontakt var så stark att vi kunde göra allt därför blev relationen mörk som en natt och när jag läser brevet tas min kraft för dig kan jag alltid ta en ny kamp om du var här hade jag tatt din hand och bett dig bära mitt efternamn Reff: Tills mit hjärta sluta slå under djupet, massa sår jag tror inte du förstår kommer följa vart du går Vers 2: Jag tänker ofta på oss två Ligger i min säng men kan ej somna om För nu finns inte det som var då och Jag har inte den jag vill hålla om ligga i samma säng och få sova trångt Och vakna upp med dig utav våran låt De skulle vara vi så sa vi båda två Varför valde vi att såra vårt Frågan är svår att svara på Men jag tänker på våran tid har sparat vårt för att lågan finns ska aldrig släcka den för det är där båda trivs tänker på en till chans tills jag somnar in jag lämnar aldrig din hand ifrån mitt liv för vår blomma kommer vissna ensamt och då existerar inte ordet - älska
Har alltid varit din idol, men du har inte insett de än =) www.myspace.com/G-z-i-m