[Audio] Nelione - Vara mig själv
Hej :) hej då :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
funka inte höra video langa upp en speedyshare länk istället
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gå ej höra låten langa upp en speedyshare länk istället vore snällt av dig för att den låten finns inte på youtube
skynda med en länk nu nelione :)
*ERROR*
Här har ni mina apatiska söner!
http://www.speedyshare.com/files/27327723/Nelione_-_Vara_mig_sj_lv.mp3 http://www.speedyshare.com/files/27327723/Nelione_-_Vara_mig_sj_lv.mp3 De här känns inte rätt, men inte heller fel Mitt liv är inte trasigt, men inte heller helt Dagen håll mig fången, men än så är jag fri Har tyngder på min axel men jag känner ingenting Allting är så tyst, fastän tavlorna dom viskar Än så lever blomman fastän bladen håll på vitna Ingenting känns bra för mig, men inte heller farligt känns som något skadar mig, men inte särskilt faslig Känner mig som luft, men även tung som cement De känns inte särskilt allvarligt men heller inget skämt De känns, som ingen ser mig, fast jag står i läktaren Ibland som alla ser mig, fast jag står helt ensam jag vill få min röst hörd, men inte heller synas Vill inte stå på botten, inte heller här på ytan Lever i en mardröm , knappast någon saga Vill inte vara den, men inte heller den som klagar -------- Jag vill bara vara mig själv ----------- De här känns inte rätt, men inte heller fel Mitt liv går knappas uppåt, men inte heller ner natten håll mig fången, men än så ser jag ljus Sagan börjar inte här, men inte heller tar den slut känner inte glädje, men inte heller sorg Jag vill inte sluta nu men inte heller börja om jag vill inte kliva upp, men inte heller ligga ner jag vill inte stå i centrum inte heller här breve jag vill inte skratta, Men inte heller gråta jag vill inte vara vaken, men inte heller sova jag vill Vill inte känna kärlek, men inte heller hat jag vill inte vara vuxen, men heller inte barn jag vill inte kvävas, men inte heller andas jag vill inte va mig själv men inte heller va som andra Lever i en mardrömm , knappast någon saga Vill inte vara den, men inte heller nån som klagar
fan vilken skön låt när kommer din ep?
Skulle ha den på epn. Men nån baramuzik har snott den och lagt upp utanför whoa. Hatar den snubben över allt
Denna är soft, ingen dunka låt if ya know what im sayin Men jag antar också att det inte var det du var ute efter Big up på denna, riktig sån som ligger lugnt i bakgrunden när jag chillar ner!
Detta är inte musik, det här är äkta rap shit! Ingen fucking auto-tune, håller skiten classic!
bra där, "denna låten var bra, men inte heller dålig. Jag är inte norrländsk, inte heller skåning"
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
ursäkta hatet men shit villken tråkig låt!!
tack :)
när kommer du släppa din ep?
hej kaka, du är snäll
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
verserna var soft men reffen katastrof, väldigt tråkig.. kunde gjorts mycket bättre, refen alltså
Soft track man!Keep it up!
varför ficer du på beatet?
va? :S
Håller med gudde, den va ganska tråkig. men inte dålig heller, bra text så men lite tjatigt bara. no hate :P bra jobbat iaf :) bless
Alla gillar tuttar! Ne men seriöst! Synd att jag inte levde upp till förväntningarna :( Låten e fett crunk osv. Alla som lyssnat på mina låtar har förväntning om detta eller? nelione stays nelione Haters stays haters i dont need them
DMS-Music
verserna var soft men reffen katastrof, väldigt tråkig.. kunde gjorts mycket bättre, refen alltså Deet var meningen att reffen ska ligga lågt i bakgrunden och låta tonera sköta allt.
så jävla idiotisk kommentar men va ska man göra!
Yoooooooooooooooooooooooongfuuuuuuuuuuuuutcgggggggggggger
haha Nelione du kan verkligen inte ta någon kritik i huvudtaget ellerhur? Tro dig inte så grymt mycket pajas
Jag tycker denna låten är skit bra, du sätter en ny nivå för din musik! Gillas starkt!
haha Nelione du kan verkligen inte ta någon kritik i huvudtaget ellerhur? Tro dig inte så grymt mycket pajas Varför inte? sa ju bara som de va? Sen att jag fuckar på gudde de är min ensak! De skulle alla som lyssnat på han göra.
Mackie P18 Tackar roligt att höra men kom gärna med kritik med vad jag kan göra bättre och vad som lät sämre :)
haha alltid kul och göra ett intryck! bra som dåligt. du stör dig på mig och ger mig den uppmärksamheten, medans jag skiter blankt i att du ens existerar haha
Låter presis på pricken som problem.
JMH-sound.se check it out!
du stör dig på mig och ger mig den uppmärksamheten, medans jag skiter blankt i att du ens existerar haha hahahahaha
Producent
2011-03-20 16:59
haha älskar när whoa-rappare flyger på alla verbalt som inte gillar ens låt. så jävla roligt blandat med pinsamt att läsa. du får ärliga kommentarer vad folk tycker, och då är dom hatare? varför, kan du förklara det är du söt :)?