[Audio] Vigg-e - Funkar Såhär
Nya låten släpper jag nu. Som jag då kör solo. Om du diggar den så sprid gärna vidare den, så gör du mig en stor tjänst.vers: lever som man lär, lär sig av sina misstag kompis håll huvudet högt genom hårda dar sanningen är hård och ta men man måste möta den ta det som en man men man väljer o ba glömma den gått här i betongen ett tag nu med samma sulor knappt några cash allt jag fått e bara smulor se den från min sida kompis kan du se att betongen kommer falla och vi ba hänga med men jag lever för stunden gör det bästa av dagen ställer mig på toppen och blickar ut över staden dessa människor som känner sig lyckligt lottade men hälften av dem har redan nåt botten mayn så jag vänder min blick fokuserar på nåt annat hur ska förbättring komma när tiden fucking stannat så jag håller mig till orten och försätter kämpa borta bra men jag älskar det här hemmareff: vart här sen liten, sett allt det där gått igenom allt, från lycka till misär men än idag står jag kvar genom dessa dar för betongen är det ändå jag har vers: det jag ser, vill du gå igenom samma sak varje vecka varje dag kan inte längre se klart för Det jag hörde då det hör jag inte nu nä och det såg det det ser jag inte nu vad har fortfarande inte fått svar på alla livets frågor vill bara springa igenom alla kommande dagar hårda vindar men dem tacklar jag var dag i betongen är man stark men i världen är man svag jag går tillbaka lång för längesen jag blickar tillbaka på gatan ser den som min vän vissa skakar galler medans andra bara faller mannen broshan åker dit för falskt fuckin skvaller men jag vet om att allting vänder någon gång om inte nu så är det sen så är det varje gång så jag håller mig till orten och försätter kämpa borta bra men jag älskar det här hemma ladda ner den här:http://www.speedyshare.com/files/27214427/Vigg-E_-_Funkar_s_h_r.mp3 Peace!
www.youtube.com/viggemusic