I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Oskar Bruzell Feat. Trigo & Mainstar - Forever N' beyond [Remix]

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-03-04 21:23

[Audio] Oskar Bruzell Feat. Trigo & Mainstar - Forever N' beyond [Remix]

http://www.youtube.com/watch?v=lHNReCxkpw8

Here u got it! Se till att sprida runt den nu, berätta vad ni tycker och ah ba show some love helt enkelt..

Vers 1: O.Bruzell
Vers 2: Trigo
Vers 3: Mainstar
Reff: O.Bruzell

Mix O.Bruzell n Trigo: Pontus Aalto ITM Beatz
Mix Mainstar: Douglas Lindqvist

Peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-04 21:23
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-04 21:40
1a riktigt fet, 2a nja gilla inte alls, 3e helt okej keep it going!
fet låt i helhet, hooken höjer den snäppet högre, gillar inte stilen alls och lyssnar aldrig påt men hör att ni kan er sak så keep spittin boys, pz

Rappare

2011-03-04 23:41
Hooken är riktigt fet!!

Oskar - Tung som vanligt mannen, fast diggar dig mer när du kör på engelska!
Annars riktigt fett!

Trigo - Du har blivit tyngre sen sist jag hörde dig, fortsätt så mannen!

Mainstar - Diggar din vers riktigt mycket, fast har hört tyngre med dig! och du har utvecklats som fan, riktigt mycket i uttal!
www.youtube.com/ajdiin91

2011-03-04 23:57
Tackar så mycket grabbar! Kul att ni tog er tid att säga vad ni tycker.

Några fler måste väll vilja säga något? CMON

Peace

2011-03-05 00:06
första snubben låter som en smurf, helt seriöst. Andra killen va riktigt dålig, stängde av efter han.. Pallar inte mainstream skiten, tyvärr.

2011-03-05 00:41
Som en smurf? Det var rätt unikt. fan vad härligt! Klart han blir något då, unikt är väll det man ska vara?

MORE?

2011-03-05 03:05
ser inte meningen med en engelsk hook på en svensk låt (om inte beatet har en reff redan, vilket detta inte hade..)

Oskar, en soft vers, din röst är fet. och om du låter som en smurf då är fet en dope ass smurf imo!! haha

Trigo, även en rätt fet vers faktiskt!

Mainstar, ditt uttal har bättrats mkt sen sist ja hörde dig, o flowet fett ibland!
men ser inte varför du gör på engelska när dom andra på svenska, när du vanligtvis kör mkt på svenska oxå väl..? anyway en bra vers iaf.

keep it goin, inte min stil av musik att lyssna på men som sagt så gör ni er grej!

//Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2011-03-05 05:00
DMS-Music

Unikt och unikt.. Med tanke på att det finns 5384738 smurfhits plattor så skulle jag väll inte kalla det så jätte unikt.

Han låter fett upp-pitchad

2011-03-05 10:57
Brackashu, haha nej. Den är inte pitchad eller nåt sånt. Det är min röst helt enkelt.
Rappare

2011-03-05 12:03
reffen e fet, skön energi från oskar like usuall men resten va inte min kopp te, även om de e bra gjort! inte riktigt min stil!

och om du låter som en smurf då är fet en dope ass smurf imo

word på dizzy, haha spot on
Music makes me feel...

2011-03-05 12:29
Tack grabbar!

Jag har inte gjort en svensk låt på nåra månader, känns typ onaturligt eller något.. haha

Peace

2011-03-05 14:15

2011-03-06 03:51
Riiiiiiktigt feeet, men den där mainstar var skiiiit kefff!!!
Men fortsätt köra eran stil trigo & bruzz mannen ;d
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2011-03-06 23:07
tack till Dizzy, Ajdin & Rappmannen
Ni som klagar på tex min vers eller någon annans.
skriv gärna varför ni inte digga & ge kritik istället
för att skriva att den sög som fan osv.. :)

Love.
/Trigo
Det finns så många rappare, men ingen som mig !

2011-03-06 23:10
Trigo jag kan säga såhär, jag diggar inte hans engelska utalt (inte för att jag är grym på det) därför ja inte kör engelska, men hans utal & hans rapp på engelska var inte bra (ENLIGT MIG)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2011-03-10 19:35
UPPPP

2011-03-12 13:37
Längtat som Faan efter denna! Reffen är Sjukt tung!

TDM
jag kallar musiken kärlek, du då?

2011-03-12 14:14
Hoppas du blev nöjd med full versionen då :-)

Peace