[Video] D.N.A - Höj Volymen (BumpBump)
NY LÅT!!! D.N.A Kommentera!!! http://www.speedyshare.com/files/27122957/D.N.A_-_H_j_Volymen_BumpBump_.mp3 Kevin Fherando: du ser denna galna killen glida in med sina feta shades och sina feta bling bling frågar du chicksen så e han snygg som fan frågar du mig så finns det ingen som kan stoppa han Han är en del av DNA, alltid sprallig och glad han är en crazy kalla han fherando baby.... bara försök att lägga det såhär för när jag tittar mig i speglen ser jag en konstnär så vad hade du nu tänkt att göra? Sej Mig när jag bombar dina speakers med min punsline mina bars dom e livsfarliga,oförklariga men fake ass bitches tycker dom e obehagliga nu ska ni få höra något riktigt minsann inte för att skryta men jag e för bra för att va sann jag e nummer ett men inte en i mängden men oftast e det ju jag som vinner i längden dags att lyfta Landskrona 261 kvittar vad ingenting kan gå fel oavsett så känn igen jag e den som e den och inte den som e den Det e jag som e fherando öppna ögonen jag flyger in och gör en galen crazymixup förvirrar hatare genom att glida in sicksack min musik beblandas med all annan musik har fler kombinationer än en fucking mcdonalds menyRefr Kevin Fherando: spela högt på festen eller i din bil Höj volymen för ni ser oss glida in ( BUMBUM)Refr, Asty : Ja för ni vet vår stil (BUMBUM) För vi är DNA baby Asty: Asty jag slänger upp ännu en vers ännu ett stenkast ifrån att försätta er i trans// jag hör för mycket trams,svensk rap har hamnat ur balans, så fram med dem nya grabbarna kompis ge dom en chans// pass på din plats annars tar vi vänsterfilen hej då, klättrar upp på listan nu vem ska stoppa oss vem då? det här jag het som fan över din grad, höj din gard snabbt för här kommer DNA// säg mig vad, e de som kokar här under mitt bröst som får det till att nästan slitas i sönder// när jag hör ett fett beat med en takt typ gudomlig, min musik ska spridas genom landet som groupies// jag lägger rough shit, jag kan inte få nog, heavy shit, jag har fan hantlar i min ordbok// så handlar det om hett flow har mitt redan brunnit, och e detta en tävling så jag redan ja ni vet //Refr Kevin Fherando: spela högt på festen eller i din bil Höj volymen för ni ser oss glida in ( BUMBUM)Refr, Asty: Ja för ni vet vår stil (BUMBUM) För vi är DNA baby