[Audio] Dkr - Lilla gumman
Ny låt finns inte så jättemycket att säga, ge bra o dålig kritik allt accepteras :) här e texten med :) Jag vet en väg vi kan gå på men lilla gumman de blir inte bättre för du gråter jag vill hjälpa dig jag vill finnas här för dig jag vill ge dig den där lycka så du kan minnas mig förlåt om jag gjort nått som har sårat förlåt om jag gjort nått som har plågat jag vill inte skada dig jag vill ju bara va med dig jag vill förklara för dig att jag börjar sakna dig jag saknar dina ögondrag jag saknar ditt leende jag saknar dina andetag & du vet att jag menar de för annars e de meningslöst att skriva de så seriöst men allting som jag skirver nu är bara hopplöst tiden och minnen dom får mig att gråta du skulle vara här för mig vi skulle aldrig bråka när du ser på mig får du hela välden stanna upp vi andades varandras luft kan inte längre andas lungt vi va som menade o nu förstenade jag kan inte klara mig nu, älskar dig o menar de du får gärna hata mig du får gärna slå på mig men de kommer aldrig ändra något för att jag saknar dig alla våra löften, trodde på dom men du bröt dem snabbt vill inte se dig längre men jag ser dig överallt i huvudet på bilder dom har satt o memorerat sig jag älskar dig men hatar dig för du tog typ en del av mig gråter aldeles för ofta tänker på dom dagar som dom dagar som vi satt o bara softa hela dagen lång tomheten saknaden går runt mig jag hatar den varför ska de va så svårt snälla kan du prata med mig sitter tomma nätter väntar på att du ska komma hem o allting blir som förr då jag kysste dina läppar så vill inte leva utan dig ge mig en minut med dig kan visa att jag ändrats varför kan du ej stå ut med mig...