I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] JiiiMPA - Du & Jag (Ft. Filosof)

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-02-21 22:28

[Audio] JiiiMPA - Du & Jag (Ft. Filosof)

Ny låt med filosof ! Lyssna och släng en kommentar ! :) Riktigt nöjd med denna faktiskt,

Ladda ner här http://www.speedyshare.com/files/26995795/Jiiimpa_-_Du_Jag_Ft._Filosof_.mp3

Allt du babblar ut ut, det är ju bara snicksnack /
Du är en misslyckad abort, men ett lyckat missfall/

2011-02-21 22:43

2011-02-22 06:30
Sången i reffen kunde fixas annars skitbra. Blev lite smått tårögd. Fint beat och ljup text

2011-02-23 09:29
Upp!

2011-02-23 14:08
Tror det här är en av dom bästa låtarna du gjort simon ! riktigt bra, djup text och tungt beat. Har aldrig hört dig Jiiimpa, men det lät bra där med, finns vissa delar du behöver öva på. Keep it up boooiizz! pz!
My doctor think my eyes are bleeding

2011-02-23 19:18
Tycker som empatiprodd att det är bland det bättre Simon gjort och definitivt det bästa jimpa gjort! bra gjort gubbar! /R
Robinholta af Pankbanken!!

2011-02-23 19:30
Tycker att simon lyfte hela låten, tycker att han borde ha gjort den själv. Man känner av de simon säger och de känns mer äkta medans jimpa känns så...skådespelig.
Annars tung låt
Coastin' Chucks!
Poet

2011-02-23 21:20
Tror det här är en av dom bästa låtarna du gjort simon !

Word! :)

Djup Text , Galet Beat , som sagt finns inget o klaga på alls! & för er som bara vill Höra Simons Vers :) Lider med dej mannen!

/ One
 @ Defunctus bitches

2011-02-24 09:26
Emad: Förväntade mig inget annat från en idiot som du.. skådespelig? aja, kan inte mer än lida med dig som fortfarande beter dig som en p12 som glider runt på whoa trådar och smutskastar folk, jag kan ta kritik.. men fan i mig inte skitsnack. gå och gräv ner dig.

2011-02-24 10:38
SpoilerEmad: Förväntade mig inget annat från en idiot som du.. skådespelig? aja, kan inte mer än lida med dig som fortfarande beter dig som en p12 som glider runt på whoa trådar och smutskastar folk, jag kan ta kritik.. men fan i mig inte skitsnack. gå och gräv ner dig.

du kan inte ta kritik om du svarar på ett sånt barnsligt sett det där emad skrev är kritik och han menar att simons del känns äkta medans din känns mera som att du måste få fram orden.. Simon förklarar mer medans du mest bara spottar ut dig ord förstår du?

jag vet inte hur jag ska förklara riktigt för dig men försök att tänka över texten du vet... ONE /R
Robinholta af Pankbanken!!

2011-02-24 13:11
Deprimerande
LGTM

2011-02-24 22:18
Holtomanen P19, Med tanke på hur länge simon hållt på så kanske det inte är så konstigt.
My doctor think my eyes are bleeding

2011-02-25 23:44
riktigt skön . djup text som sagt och sjukt bra inlevelse . big up (y)
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs

2011-02-26 11:40
Upp!

2011-02-28 04:33
Emad: Förväntade mig inget annat från en idiot som du.. skådespelig? aja, kan inte mer än lida med dig som fortfarande beter dig som en p12 som glider runt på whoa trådar och smutskastar folk, jag kan ta kritik.. men fan i mig inte skitsnack. gå och gräv ner dig.

Din iqbefriade pagh, din jävla idiot hoppas att du örfilar dig själv. Vart fan smutskastar jag dig? Sa ja " Nej din text va kass, din delivery va urusel, herregud hur rappar du människa du suger" Jag sa att du kändes så skådespelig och de håller jag fast vid, känns inte som att du spottar de äkta, att känslan du försöker framföra verkligen är känsla. Sen att du ska kalla de för smutskastning och börja lipa bara för att jag tyckte att filosof skulle gjort låten själv? Snälla nån din lilla fis. Och sen gav jag dig knappast kritik, sa att du var skådespelig. Thats it, inte va du kunde förbättra och osv. Enough..

Coastin' Chucks!