afan glömde bort det :P här är texten :) jag ska beräta hur allting nu starta ut på sealånger vi skulle ju parta en öl i handen och femton i väskan jag laddar det säkra om jag nu ska läska ej jo fredrik vad hönder i ivkäll vi ska väll ta och supa det vet du väll taggar ut ta det chill där på stället allting var lungt men nu närmar sig kvällen visste redan då att jag skulle få massa stryk när frerik uppna keften och va jävligt dryg hurru john det är svart här ikväll jag såg killen ladda upp och sen gav mig en smäll en svart 2 svarta 3 svarta 5 hoppa mig i ansiktet minns inget sän blev släpad i tröjjan en liten bit bort vaknade upp och sen fatta mig kort du du sedan du oc h du ni kan ställa er på rad jag ska knulla er nu en svart 2 svarta 3 svarta sprang jaga dom små fittorna så fort som jag kan yr i huvet dom klev upp på bussen peka finger åt mig fega fucking jävla pussys dummaste negern som snackade skit som trigga dom andra ja hans favorit den minsta lilla gangster en riktig bandit en riktig wannabe för den negern var vit --------------------------------------------------------- alltid samma sak när jag ska ut en kväll ja det är fight night och jag kommer få en smäll stor i keften ja backar inte undan späder på det hela genom att kalla dig pundarn ----------------------------------------------------------- ja menar dag 2 den var inge bättre jag fick stryk igen inte samma folk men samma ställe du måste skydda dig glöm de fuck you slog mig i nyllet inte rädd för dina tattos backa bak du ska låta mig va slog mig 2 gånger till sedan lät mig att dra satt i diket hela världen snurra då kom polisen och började surra unge man har du druckit ikväll äh tagit tre bärs jag är lugn här i kväll en enda grej som jag tyckte va dryg när han lyste med lampan jag började spy hjärnskakning på hög nivå men det är alltid samma sak och jag vet hur det går men likt förbannat så står man där och det är alltid samma sak jag ger mig sj besvär jag är vuxen jag vet väll bättre när jag säger åt dig att du tar den i stjärten dom flesta folk hatar bögskämt så när man slåss önskar man att man kunde ju vara hög jämt vet ej varför jag är en magnet ja drar åt mig sjuka snubbar inte brudar som är het den där helgen den var jävligt wierd men värsta av allt att det kommer ju fler --------------------------------------------------------- alltid samma sak när jag ska ut en kväll ja det är fight night och jag kommer få en smäll stor i keften ja backar inte undan späder på det hela genom att kalla dig pundarn -----------------------------------------------------------
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker