I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Paradigmen & Viktor Svirins - Mina skor

Vår Hiphop - Audio & Video

2011-02-16 02:08

[Video] Paradigmen & Viktor Svirins - Mina skor

Ny låt och tillhörande musikvideo.
Vill gärna höra kritik både audio- och videomässigt.
Tack på förhand!

Ladda ned låten: Klicka här!

"Är det inte ironiskt att alla skriver peace, när allt ni gör är att beefa?"

2011-02-16 02:46
Riktigt bra låt faktiskt :)))
Respekt till allas sneakers :)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2011-02-16 13:13
Tnx!

Någon annan med lite djupgående kritik?

2011-02-22 16:08
Upp, kom igen nu för bövelen

2011-02-22 18:12
Tyckte inte detta var bra alls. Du har en rätt skön röst men utöver det gillade jag ingenting med detta.

Jag tycker temat var tråkigt, känns för uttjatat och tråkigt när en rappare rappar om sina skor. Undantagsfall finns ju när textinnehållet är exemplariskt, vilket det inte är här. Det lät mest som en standard "mina sneakers"-text. Rimmen och strukturen var inte så märkvärdiga heller. Din röst är rätt skön och passar lite med beatet men beatet känns så himla played out. Medan jag hör låten försöker jag bara komma på vart jag hört beatet förut. Videon gillade jag inte heller. Den känns för typisk på något sätt. Två killar som går runt och rappar, några inzoomningar på skorna och inte så mycket mer. Miljöerna var inte så märkvärdigt fina heller. Gillade inte heller att ni lagt in delar av texten för att betona vad ni säger. Viktor Svirins tyckte jag inte kunde hantera beatet alls.

Flowet är simpelt men behöver inte vara så mycket mer i en sån här låt. Texten är för enkel för ett uttjatat tema. Beatet känns med väldigt uttjatat. Sedan förstod jag inte grejen med era sssssssssss.

Nu låter det säkert som att jag bara gnäller, vilket inte är syftet. Vill bara vara så ärlig som möjligt. Jag tror du har potential, vill se dig använda den till något du lagt mer tid på.
Wazaaaa

2011-02-23 22:36
Jävlar! Tack så jättemycket för kritiken! Nog aldrig fått så mycket tips från någon på Whoa. Uppskattas som fan, ska tänka på det! Folk här brukar generellt sett vara kassa på att gå in på djupet med kritiken.

Någon mer?