I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] MizzyD - Intima Tårar

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2011-02-15 22:18

[Audio] MizzyD - Intima Tårar

Denna låt har jag lagt ner mycket blod svett och tårar i.
Var nära på att svimma för att jag ansträngde mig för mycket..
Enjoy
MizzyD - Intima Tårar

Jag sa hiphop inte kåtbock!

2011-02-16 05:01
"det är starka ord, och jag menar vart enda en" - är inte det fel grammatik eller är jag bara så trött?

lyriken är helt okej, men att du skulle försökt tills du höll på att svimma förstår jag inte då du knappt anstänger din röst?

aja, träna vidare. du är på en mer rätt väg nu iaf! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Rappare

2011-02-16 17:01
grät samtidigt som jag gjorde låten om man säger så
Rappare

2011-02-16 17:05
det går inte att beskriva känslan när man blir sviken av någon man älskar, försöker sätta orden på papper och förmedla genom rapp, det är så starkt att kroppen knappt klarar av det..

2011-02-16 18:01
Hyllar dig eftersom du är tjej :D Men öva, öva, öva :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-16 19:13
grät samtidigt som jag gjorde låten om man säger så

ja det hörs tyvärr inte överhuvudtaget.
och den där känslan är en sak, men du har tydligen inte gått igenom nått så smärtsamt så det inte ens går att få ut ord för det du känner för det gör för ont, eller att du tar i med en sån känsla så rösten nästan brister. det är känsla. höll ögon öppna för mitt kommande släpp.
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Rappare

2011-02-16 19:22
rebbeccan - Tack :) (F)
Dizzy89 - Ja, du vet ju tydligen mycket om känslor du, bara genom av lite musik och knappt träffat mig face to face :) det ska jag