[Audio] tankar från rågsved
En låt inspelat långt ifrån mitt eget medvetande... trots alla myndighets brev, jag vet att min morsa kommer le nästa gång vi ses för hon med, på det spelet jag spelat och levt och en och annan pjäs har vart i hennes lägenhet i hennes kvarter, varvet det kallas jag vet ni alla vet att jag älskar min mamma för jag fick en mamma som gillar att dricka bira som i sin tur träffa en man som gillar dricka bira 87 föddes en grabb som gillar att dricka bira förra året dog en man som gilla att dricka bira att du tog ett kliv de ledde ut för balkongen och de tog ditt eget liv vila frid, det sista hoppat du hade dog med det sista hoppet och janne förr fick du lugn och ro med massa gin men nu vilar du i lugn och ro me farsan din det här är joel danell o tankar från rågsved öppnar nya dörrar som en låssmed kärlek till mina polare med brister och fel trots tvister och de vore de trist utan er ya och wirff, hur fan kunde det hända när du säts på fri fot bara var den jag lärde känna och micke chilla med våldet några dar för micke jag växte upp med är helt underbar men dörrarna öppnas upp, och du släpps ut kommer vi fucka ur, för det hör till vår natur vill ha makt, hasch göra massa bax ända gången som vi backar är när vi tar sats för vi är unga hulliganer som lever för dagen inga fucking hundögon när vi sitter med konstapel för jag är grön och vit, som weed och kocks (heja bajen) inte en chans de finns en klack som har en stil som oss