[Audio] Raddan, Dkr & fannie - Maktlös här [ Youtube ]
Kritik uppskattas alltid :) ! Texten : Reff : Du förlåt om jag blir kär men jag blir faktiskt maktlös här i en värld, med dig som är som ingen är beskrivs med ord, och lite till medans din blick säger ingenting för den, för den, jag är får aldrig nån som du Raddan : när himlen faller kanske du blir min för jag förstår att jag betyder ingenting din tomma blick säger allt du vill att jag sett dig nån gång är nästan allt jag minns kanva känslokall, men har känslor endå du är omtänksam, det jag är långtifrån men endån önskar jag att du va min har sagt de men de betydde ingenting det e orättvist att man mår såhär för när tiden kommer springer jag iväg men endån önskar jag att du va här vill säga de till dig men schh Reff : Du förlåt om jag blir kär men jag blir faktiskt maktlös här i en värld, med dig som är som ingen är beskrivs med ord, och lite till medans din blick säger ingenting för den, för den, jag är får aldrig nån som du Dkr : om du va min hade jag slutat att känna dom känslor jag känner men annars jag tänker det slutar alltid lika dant ett ögonkast med inget kvar har minnet kvar sen jag såg dig nu senast kan inte spela de spelet du spelar vill va fri men du smyger i tankar i min fantasi som jag aldrig tänkt annars när jag ser dig nångång får du låva att hälsa för du är min dröm som jag hatar att älska i ett tomt rum i en ensam värld har jag dumt nog blivigt maktslös här Fannie: nu har du lämnat dina spår Men tiden läker mina sår för en gång var du bara min men nu är jag ingenting ooh men gud lämnar mig maktlös här Du förlåt om jag blir kär men gud lämnar mig maktlös här i en värld, med dig som är som ingen är Reff : Du förlåt om jag blir kär men jag blir faktiskt maktlös här i en värld, med dig som är som ingen är beskrivs med ord, och lite till medans din blick säger ingenting för den, för den, jag är får aldrig nån som du