[Audio] SagoLik - Ta mig allvarligt (skyll inte texten på mig ;) )
Vet inte vad jag tänkte när jag skrev de här?, uttråkad antar jag :)
http://www.speedyshare.com/files/26679224/SagoLik_-_ta_mig_allvarligt.mp3
Text: jag hatar fittor som tror att dom kan ta över mig min enda fråga bruden tar du den i röven ey det vore underbart om du kunde hålla keften och svaret på din fråga jag tar inte av mig kepsen
va nu tyst och bara digga min stil dom kallar mig för john the man och jag är fett instabil
vem är du har jag kanske sett dig förut eller är du slynan som har sugit på min förhud
skit samma jag vill inte se dig mera ja sitter hellre ensam hemma de betyder onanera
ta mig rätt nu för jag har inga fördommar men visst är det så att brudar dom är dumbommar
skämt osido jag vill ha en skidoo å köra hundjäveln som kallas för fido
ni vet jag bara driver så lugna ner er lite vi förvrider vårt hat och riktar det mot pedofiler ----------------------------------------------------------- ah ah ah jag menar inget illa sätt dig ner och chilla innan du kommer att gö dig illa ah ah ah du tar mig allvarligt ta det lugnt mannen för du vet att jag är ofarlig ------------------------------------------------------------
det finns ett ord för alla dom som leker viktig det ordet som jag tänker på det ordet kallas fittig en snubbe sa till mig att hip hop är död vi borde samla tio stycken och sen knulla hans röv jag är inte bäst men jag gör det jag älskar 2 fingrar upp till alla er hip hop svenskar
det är så skönt att man kan lätta sina tankar släppa ut dom orden som är fast där inne bankar
man ska aldrig klaga på nån som e fet eller nån som rappar dåligt för du vet det är en rättighet
ge mig respekt jag he 2 fingrar upp i luften kefta mot mig du får ett finger upp i pruppen
är ingen gangster jag är raka motsatsen skaffar en hamster och fuckar upp parkeringsplatsen
känner mig bättre nu fått prata av mig lite långt ifrån frisk men jag tar och avrundar skiten
----------------------------------------------------------- ah ah ah jag menar inget illa sätt dig ner och chilla innan du kommer att gö dig illa ah ah ah du tar mig allvarligt ta det lugnt mannen för du vet att jag är ofarlig ------------------------------------------------------------
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker
|