Slänger upp texten här också Sammeone: "Vem är han? Sammeone Som alltid rappar om saker från Amsterdam" Det är jag muthafuckas, bästa liraren i gemet Kommer in med attityd som chockar alla framför scenen Se helheten i låten, den är classic Ärligt, kan jag säga att du låter förjävlig Förfärlig för fan, jag förädlar din rapp Ett svårt jobb när du är så jävla kass Jag hatar er, jag hatar nästan alla nu Jag fuckar ur, ballar ur, beter mig som en man i bur Dricker lite malibU, jag vilar upp mig typ som Nalle Puh Sammes ljud mäter man i magnitud, fattar du? Fan vad sjukt att det jag lägger är dope För att jag softar i soffan och meckar en bow Fett soft, men mitt huvud blir förvirrat Jag pallar inte mer, det är dags att försvinna Arro: Jag lutar mig tillbaka och skriver några rader Snutarna i Karlstad dom kan suga, buga, välja vraka Jag påpekar en attityd Säg mitt namn jag flyter fram som ett lastfartyg Jag levererar fett och du häpnar Se ditt crew bli tills crews, men ni är utskämda Det här är rappen som du alltid velat höra Snuten spelar över, jag ger sanningen om örat Jag fuckar ur nu, för är jag ute och cyklar Eller utanför porten utan några nycklar Ska vara ärlig utan att hyckla Men du beter dig som en fitta
It's nice to be important. But it's more important to be nice.